BT Club lansează noi proiecte pentru IMM-uri şi start-up-uri. 20.000 de persoane fizice şi juridice pot beneficia

BT Club lansează noi proiecte pentru IMM-uri şi start-up-uri. 20.000 de persoane fizice şi juridice pot beneficia

BT Club lansează două noi programe de educaţie financiară, fiecare cu o durată de doi ani.

Este vorba despre „Seminarul de inteligenţă financiară şi despre „Seminarul Idei practice pentru primele luni de start-up”. Programele sunt dedicate antreprenorilor la început de drum şi viitorilor întreprinzători şi presupun un tur planificat în cele mai reprezentative oraşe din ţară.

BT Club 2

Seminarul de inteligenţă financiară” se adresează celor care vor să afle cum să îşi gestioneze mai bine finanţele proprii şi ale firmei, cu impact pe creşterea calităţii vieţii. Seminarul este suţinut de Eusebiu Burcuş, consultant în management-ul banilor şi trainer financiar.

Seminarul Idei practice pentru primele luni de start-up” îi are în centrul atenţiei pe viitorii antreprenori şi va fi implementat în colaborare cu Magnoliu Stan, specialist în domeniul consultanţei, al training-urilor şi în domeniul antreprenoriatului.

BT Club şi Banca Transilvania se aşteaptă ca 20.000 de persoane fizice şi juridice să beneficieze de aceste programe, cu o medie de 200 de participanţi/curs.

Înscrierile se fac gratuit pe site-ul www.btclub.ro.

Lansat acum 10 ani, BT Club este o iniţiativă a Băncii Transilvania de susţinere a culturii şi educaţiei antreprenoriale. Este primul program de acest gen de pe piaţa bancară din România. Bugetul mediu anual al BT Club, dedicat educaţiei, este de 150.000 euro. Clubul are peste 21.000 de membri în întreaga ţară.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0