Cele mai mari despăgubiri plătite de OMNIASIG în 2020 pe linia asigurărilor Property, cauzate de explozii și incendii

Cele mai mari despăgubiri plătite de OMNIASIG în 2020 pe linia asigurărilor Property, cauzate de explozii și incendii

OMNIASIG Vienna Insurance Group susține o comunicare transparentă și oferă periodic informații despre activitatea companiei, precum topul celor mai mari despăgubiri plătite pe principalele linii de produse din portofoliul companiei.

În 2020, valoarea totală a despăgubirilor plătite de companie a fost de peste 850 milioane lei, înregistrând o ușoară creștere față de anul anterior. În topul celor mai mari despăgubiri plătite se evidențiază ca valoare cele din segmentul Property, iar principalele pagube înregistrate în cursul anului 2020 pe această linie, au fost cauzate de explozii, incendii sau avarii ale unor utilaje.

Astfel, pe segmentul PROPERTY, cea mai mare despăgubire plătită a fost provocată de o explozie la o fabrică, pentru care a fost plătită o despăgubire în valoare de aproape 35 milioane lei. Pe locul al doilea, ca urmare a unui incendiu la o mansardă, declanșat din cauza un scurtcircuit, se află o despăgubire de aproape 2,5 milioane lei. A treia poziție în topul acestui segment este ocupată de un incendiu, produs de un scurtcircuit, la unele hale de producție, pagubă pentru care a fost plătită o despăgubire în valoare de peste 2 milioane lei.

În topul aferent liniei RCA, cea mai mare despăgubire a fost în valoare de peste 5 milioane lei, plătită în urma unui accident din București, în care șoferul vinovat a depășit limita de viteză legală, fapt ce s-a soldat cu acroșarea și vătămarea corporală a unei persoane ce se afla pe trecerea de pietoni. Pe a doua poziție de află o despăgubire de aproape 2,8 milioane lei pentru un accident produs în Austria, în care șoferul român vinovat nu s-a asigurat corespunzător și a intrat în coliziune cu un alt autovehicul, al cărui șofer austriac a suferit vătămări corporale grave, care au dus la incapacitate permanentă de muncă. Cea de-a treia despăgubire, în valoare de peste 2 milioane lei, a fost plătită în urma unui accident petrecut în Italia între un autocamion și o motocicletă, accident soldat cu decesul persoanei de pe motocicletă. Acest accident a fost cauzat de neacordarea de prioritate.

În 2020, pe linia asigurărilor CASCO, cea mai mare despăgubire din topul aferent acestui segment este în valoare de peste 1 milion de lei, fiind plătită în urma unui accident în care un ansamblu format dintr-o autoutilitară cu remorcă a fost lovit frontal de un autoturism care a intrat pe contrasens. Pe locul al doilea se află o despăgubire de peste 800.000 lei, achitată în cazul unei coliziuni dintre două autoturisme, cauzată de neacordarea de prioritate. A treia despăgubire ca valoare ajunge la suma de aproape 700.000 lei, fiind plătită în urma unui accident în care un autocar a acroșat un autotractor care circula fără lumini de semnalizare.

Cei mai mulți dintre asigurații Casco aleg să își repare autovehiculele avariate în rețeaua de service-uri auto partenere OMNIASIG, care cuprinde aproximativ 700 de unități în toată țara. Avantajul principal al realizării reparațiilor în cadrul service-urilor auto partenere este reprezentat de garanția calității, precum și de proceduri simplificate, decontarea costurilor realizată direct între asigurător și service, fară implicarea financiară a asiguratului.

OMNIASIG Vienna Insurance Group oferă posibilitatea de soluționare 100% digitală a unui dosar

de daună pentru polițele Casco și RCA. Pentru a putea realiza acest obiectiv, a fost digitalizat complet procesul de întocmire și instrumentare a dosarului de daună, care poate fi realizat și de la distanță, fără ca asiguratul să fie nevoit să se deplaseze la punctele de constatare OMNIASIG.

Încă de la începutul pandemiei Covid-19, OMNIASIG a acționat responsabil și solidar și a venit în sprijinul asiguraților săi Casco prin implementarea unui nou serviciu, adaptat situației, denumit Valet Service. Acesta este un serviciu de tip service auto door to door, disponibil în București, ce le permite clienților Casco ai companiei să își repare autovehiculele fără a se deplasa, limitând astfel interacțiunile.

Pe segmentul ASIGURĂRILOR DE LOCUINȚE, cea mai mare despăgubire a fost în valoare de peste 400.000 lei, sumă plătită în urma unui incendiu provocat de o centrală supraîncălzită (șemineu). Pe locul al doilea se află o despăgubire de peste 300.000 lei, plătită în urma unei viituri produse de ploile abundente. A treia despăgubire, în valoare tot de peste 300.000 lei, a fost plătită în urma unui incendiu la o vilă, pornit de la coșul de fum al centralei și extins la mansardă și acoperiș.

În cazul instrumentării unei daune la o locuință, clienții OMNIASIG au la dispoziție două proceduri simplificate: autoconstatarea și plata rapidă a daunelor.

Facilitatea de plată rapidă a daunelor fără constatare (în valoare de până la 2.000 lei, pentru anumite riscuri, fără solicitare de documente) se adresează tuturor persoanelor fizice care au o poliță de asigurare facultativă a locuinței încheiată la OMNIASIG, permițându-le asiguraților să își poată face reparațiile în locuință în cel mai scurt timp posibil.

Pe linia ASIGURĂRILOR DE CĂLĂTORIE, primele trei despăgubiri ca valoare au fost achitate pentru evenimente ce au avut loc în Statele Unite. Cea mai mare despăgubire, de peste 200.000 lei, a fost achitată pentru costurile medicale generate de o pneumonie virală și insuficiență respiratorie. Pe locul doi, în topul aferent asigurărilor de călătorie este o despăgubire în valoare de peste 150.000 lei, plătită în cazul unei stări de urgență medicală. Pe a treia poziție se află o despăgubire în valoare de aproape 150.000 lei, sumă plătită pentru o fractură la umăr.

OMNIASIG evaluează, începând cu anul 2015, nivelul calității serviciilor oferite clienților prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internațional. Prin urmare, clienții care au avut un dosar de daună la OMNIASIG sunt rugați să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10. Rezultatul NPS cumulat în anul 2020 a fost de 88,89%.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0