Chatbot-ul Edenred România, Felicia, a preluat cu succes 30% din totalul interacţiunilor cu utilizatorii, la aproape 3 luni de la implementare

Chatbot-ul Edenred România, Felicia, a preluat cu succes 30% din totalul interacţiunilor cu utilizatorii, la aproape 3 luni de la implementare

Felicia, chatbot-ul bazat pe inteligență artificială al Edenred România, a preluat cu succes 30% din totalul interacţiunilor cu utilizatorii şi clienţii, la aproape 3 luni de la implementare. Felicia este un chatbot DRUID dezvoltat de Edenred România în parteneriat cu Unity Solutions și este primul serviciu de automatizare a suportului pentru clienți al unei companii de beneficii extrasalariale din România. Totodată, România este și prima țară din Europa Centrală în care grupul Edenred implementează un serviciu de chatbot. 

Dana Sîntejudean (foto), Director Regional Europa Centrală: „Era post-COVID-19 va accelera transformarea digitală în multe domenii, o societate remote dezvoltând, astfel, noi obiceiuri de interacțiune. Cu atât mai mult, în acest context, Edenred România își reafirmă angajamentul de a îşi ajuta toţi partenerii  cu aceeași pasiune, oferindu-le o experiență digitală modernă, unică, adaptată nevoilor fiecăruia. 

Prin viteza și simplitatea pe care le aduce în interacțiunea cu clienții, partenerii comercianți și utilizatorii soluțiilor Edenred, Felicia, asistenta noastră virtuală, și-a dovedit utilitatea în cadrul echipei și și-a arătat disponibilitatea în orice moment al zilei, fiind alături de toți partenerii noștri care apelează cu încredere la ea și reduce considerabil timpul mediu de obținere a informațiilor. Continuăm, astfel, promisiunea digitalizării și, cu ajutorul Feliciei, eficientizăm semnificativ procesele care implică activitatea de rutină. In mai puţin de 3 luni, am simțit un interes ridicat din partea partenerilor noștri, care apreciază noul serviciu de tip chatbot.” 

Implementarea tehnologiei conversaționale în ecosistemul Edenred face parte din strategia de digitalizare accelerată a companiei și contribuie la îmbunătățirea experienței utilizatorilor, prin soluționarea mai rapidă a solicitărilor acestora. Chatbot-ul Felicia este disponibil 24/7 în aplicația MyEdenred și pe website-urile Edenred România și Benefit, o companie Edenred, şi deserveşte deopotrivă utilizatorii, clienţii B2B şi comercianţii parteneri ai celor două companii. 

Integrarea chatbot-ului Felicia între opțiunile de interacțiune digitală oferite de Edenred a pornit de la dorința constantă de a îmbunătăți experiența utilizatorilor și a fost facilitată datorită parteneriatului cu DRUID și Unity Solutions, companie care implementează tehnologia DRUID. 

Irina Dochițu, Alliances and Channels Partner Enablement Lead, DRUID: „Am fost plăcut surprinsă de inițiativa Edenred de a oferi clienților săi o soluție conversațională modernă, cât și de implicarea partenerului nostru de implementare, Unity Solutions. Colaborarea celor două companii a dat naștere chatbot-ului Felicia într-un timp record, în care noi, practic, doar am pus la dispoziție platforma tehnică. Felicia este doar la început, și sunt convinsă că abilitățile ei vor evolua rapid în perioada următoare.” 

Chatbot-ul Felicia se află la cea mai avansată versiune a unei soluții digitale dedicate conversației umane și este dezvoltată special pentru piața din România, astfel că recunoaște scrisul în limba română și poate conversa cu utilizatorii Edenred în legătură cu subiecte legate de soluţiile Edenred şi ale platformei Benefit. 

Şerban Popa, Managing Partner, Unity Solutions: „Menținerea liniilor de comunicare deschise și accesibile pentru clienți este una dintre numeroasele provocări pe care le au companiile în era digitală. Proiectul de implementare a chatbot-ului Felicia a plecat de la studierea necesității conversaționale a companiei Edenred prin utilizarea AI, având scopul precis de a reduce timpul de acces la informația necesară utilizatorilor, printr-un mecanism simplu.” 

Felicia răspunde instantaneu la întrebările despre produsele și serviciile Edenred și gestionează solicitări de rutină prin canale de mesagerie. Astfel, consultanţii Customer Service au mai mult timp pentru a se dedica situațiilor menite să aducă valoare partenerilor și utilizatorilor produselor Edenred, precum oferirea de informaţii relevante despre soluțiile digitale, canalele de comandă online, platformele digitale dezvoltate pentru clienți și beneficiile utilizării acestora.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0