Consultații medicale nelimitate 24/7 – online și la telefon pe toată durata călătoriei în străinătate, pentru clienții Eurolife FFH

Consultații medicale nelimitate 24/7 – online și la telefon pe toată durata călătoriei în străinătate, pentru clienții Eurolife FFH

Eurolife FFH introduce, în pachetele de asigurare pentru călătoriile în străinătate un beneficiu inovator pentru piața de profil – serviciul de telemedicină. Astfel, de acum, clienții beneficiază de consultații medicale, la distanță, online sau la telefon, pe toată durata călătoriei, în cazul în care se confruntă cu o situație medicală și au nevoie de un sfat de specialitate.

Acoperirea a fost inclusă pentru a răspunde realităților actuale, disconfortul prezentării într-o unitate spitalicească din străinătate, chiar și pentru afecțiuni minore, putând fi evitat printr-o discuție imediată, pe telefon, cu un medic specialist. Serviciul este disponibil 24/7 și asigură acces la peste 21 de specialități medicale, printre care medicină generală, pediatrie, medicină internă, reumatologie, nutriție, diabet și boli metabolice etc. Acesta este oferit în parteneriat cu Telios, prima companie de telemedicină din România.

“În fiecare zi, lucrăm să ne respectăm promisiunile față de partenerii și clienții noștri, prin oferirea unor produse diferite, ușor de înțeles și cu beneficii multiple. Introducerea serviciului de telemedicină este o noutate pentru piața asigurărilor de călătorie, și suntem mândri că putem să asigurăm clienților noștri, accesul la un produs unic care ține cont de nevoile lor în cele mai dificile situații. Împreună cu partenerii noștri de la Telios, sperăm ca un număr tot mai mare de turiști să aprecieze și să găsească util produsul de asigurare de la Eurolife FFH care le aduce inclusiv acces imediat, online sau pe telefon, la un doctor atunci când sunt în vacanță”, a declarat Anita Nițulescu, CEO Eurolife FFH Asigurări România.

„Telios Care este primul și singurul furnizor de servicii de telemedicină din România și ne bucurăm să putem extinde acoperirea oferită de serviciile noastre către clienții Eurolife FFH. Prin intermediul acestui program, utilizatorii asigurărilor de călătorie vor putea primi un răspuns imediat, 24/7, la eventualele provocări medicale pe care le-ar putea întâmpina și vor găsi îndrumarea necesară pentru a-și putea continua călătoria în siguranță. Suntem deosebit de încântați să inițiem parteneriatul cu Eurolife FFH și să putem oferi un produs inovator de telemedicină care răspunde celor mai înalte standarde de excelență în domeniu, precum și nevoilor în continuă evoluție ale utilizatorilor”, a declarat  Philip Choban, CEO Telios Care S.A.

Consultațiile cu medicii Telios pot avea loc la orice oră din zi, și nu există limită de timp pentru discuția cu medicul repartizat. E ca și o vizită la medic, doar că de această dată, vine medicul la pacient. La sfârșitul consilierii, medicul Telios va oferi clientului un tratament specific adaptat nevoii. Consultația nu se termina însă aici. Pentru că în 48 de ore de la consultație, un specialist Telios va reveni pentru a verifica starea de sănătate a pacientului.

Asigurarea pentru călătoriile în străinătate de la Eurolife FFH a fost lansată la sfârșitul anului 2018, în scurt timp reușind să fie preferată de un număr semnificativ de clienți și parteneri. La nivelul anului 2021, primele brute subscrise au înregistrat un avans de  150%, comparativ cu anul 2020, pe toate canalele în care este disponibil:  online, parteneriate cu agenții de turism, brokeri.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0