COVID-19: Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un pachet de servicii adaptat stării de urgență națională

COVID-19: Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un pachet de servicii adaptat stării de urgență națională

Țuca Zbârcea & Asociații va continua să ofere servicii de asistență, consultanță și reprezentare juridică adaptate stării de urgență națională pe care o traversăm și își exprimă solidaritatea cu clienții săi și cu comunitatea de business în general.

Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un angajament al continuității serviciilor juridice și adaptării lor la urgența și imperativele vremii.

Întâi, prin organizarea unui serviciu de permanență în cadrul sediului, ca expresie a continuității operaționale pentru reuniuni urgente cu clienții sau cu potențialii clienți.

În al doilea rând, prin serviciile pe care întreaga echipă de avocați și colaboratori din echipa administrativă le vor oferi în temeiul procedurilor și normelor lucrului de la distanță. Dispunem de tehnologia necesară derulării activității în sistem „remote”, organizării de conferințe și meeting-uri virtuale și suntem disponibili telefonic și via e-mail, oferind serviciile la aceleași standarde de calitate ca întotdeauna. Pentru orice detalii, clienții noștri îi pot contacta oricând pe avocații cu care sunt în legătură în mod uzual.

În fine, din dorința de a oferi servicii în condiții de maximă celeritate și de a se adapta exigențelor perioadei pe care o traversăm, echipa Țuca Zbârcea & Asociații vine în sprijinul clienților, comunității de business și, în general, în ajutorul concetățenilor noștri cu asistență și sprijin concretizate în:

  • radiografia juridică a decretului de instituire a stării de urgență emis în data de 16 martie 2020 (disponibilă în curând pe site-ul www.tuca.ro/covid-19/);
  • acces la resurse și analize dedicate gestionării situației de criză create pe fondul epidemiei de coronavirus (www.tuca.ro/covid-19/);
  • analize juridice sintetice ale noutăților legislative, doctrinare și jurisprudențiale (newsletters) transmise săptămânal și gratuit tuturor clienților noștri și persoanelor interesate;
  • podcast-uri reunite sub titlul „Dreptul în vremea coronei”, în care vor fi abordate diverse teme de actualitate (în special problematici de drept), sub forma unor dezbateri accesibile, având ca interlocutori avocați și consultanți fiscali ai firmei, precum și invitați externi, după caz;
  • consultații juridice oferite de grupul de lucru care include avocații departamentelor aflate în linia întâi în gestiunea temelor specifice crizei economice (drept societar, restructurări și insolvență, dreptul muncii, drept fiscal și vamal, contracte comerciale, litigii și arbitraje, achiziții publice, protecția datelor cu caracter personal etc.);
  • asistență juridică pentru situații de maximă urgență pentru care, separat de datele de contact cunoscute, am constituit o linie de comunicare specială (helpline@tuca.ro).

„În asemenea vremi, orice asigurări verbale și declarații bombastice sunt de prisos. Doar două vorbe, la propriu: suntem alături!”,  a precizat Florentin Țuca, Managing Partner al Țuca Zbârcea & Asociații.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0