Cristian Popescu este noul Managing Director al SAP România

Cristian Popescu este noul Managing Director al SAP România

SAP România, subidiara locală a SAP SE, liderul mondial pe piaţa de soluţii software de business și tehnologie, a anunțat numirea lui Cristian Popescu (foto) în funcția de Managing Director, acesta având obiectivul de a susține în continuare strategia companiei de transformare digitală a clienților din România.

Cristian Popescu se alătură echipei de management a SAP România după ce, în ultimii 2 ani, a ocupat poziția de Country Sales Director în cadrul Fujitsu România. Anterior, Cristian Popescu a făcut parte din echipa Cisco, ocupând diverse funcții și devenind, în 2010, Directorul General al companiei.

În toate aceste roluri în companii de anvergură din domeniul tehnologiei, Cristian Popescu a dobândit o expertiză extinsă în dezvoltarea afacerilor și a dovedit abilități avansate în gestionarea proceselor complexe de business. De asemenea, parcursul său profesional a fost marcat de generarea de plus valoare pentru companiile în care a activat, dar și de adaptarea continuă la profilul în schimbare al consumatorilor de tehnologie.

Noul Managing Director al SAP România este absolvent al Universității Politehnice din București – Facultatea de Inginerie Electrică – și deţine o serie de certificări postuniversitare din partea Institutului de Administrare a Afacerilor (ASEBUSS) și din partea IMD Business School, din Elveția.

„Ne bucurăm să îl avem pe Cristian la conducerea biroului din România. Experiența sa de business, viziunea strategică și abordarea antreprenorială de care a dat dovadă sunt calitățile care îl vor ajuta să pună în aplicare, și pe piața locală, strategia noastră globală și anume de a oferi clienților, în contextul transformării digitale și a schimbărilor rapide din mediul de business, cele mai inovatoare soluții, dezvoltate pe platforma tehnologică HANA”, a declarat Rumyana Trencheva, Managing Director SAP South East Europe.

Strategia SAP România se concentrează pe susținerea clienților în valorificarea tuturor tehnologiilor digitale – mobilitate, hiperconectivitate, in-memory, Internet of Things, Big Data, rețele sociale, tehnologie cloud – pentru a genera, în timp real, insight-urile care stau la baza unei noi experiențe a clientului cu brandul, unei forțe de muncă mai inteligentă și implicată, precum și unei colaborări mai eficiente cu furnizorii. În acest sens, viitorul, potrivit SAP România, aparține companiilor care, indiferent de aria de activitate, reușesc să se extindă dincolo de granițele tradiționale ale domeniului, integrând tehnologia în toate procesele de business.

Potrivit SAP, clienții din România caută în prezent cele mai bune soluții pentru a se adapta la economia digitală și resimt presiunea de a-și transforma procesele de business, cele de luare a deciziilor și, în cele din urmă, întreg modelul de afaceri, pentru a răspunde nevoilor propriilor clienți și a genera noi venituri.

„Consider că am fost numit în acestă funcție în cel mai bun moment pentru a conduce operațiunile SAP pe piața locală și aceasta pentru că în anii următori vom asista la o accelerare a transformării digitale a afacerilor din România, care va genera, la rândul ei, o schimbare a ierarhiilor din diverse domenii de activitate. Portofoliul inovator și expertiza SAP în noile tehnologii ne poziționează în primul eșalon pentru a conduce evoluția arhitecturilor IT spre simplificare și digitalizare, generând un nou nivel de performanță pentru companii și instituții publice”, a adăugat Cristian Popescu, Managing Director SAP România.

SAP România a înregistrat, în anul 2015, o cifră de afaceri de peste 41 de milioane euro (cu un salt de 6% faţă de 2014) și un profit de 11 milioane euro (plus de 33%!). Și pentru 2016, compania vizează o creștere a afacerilor, pe baza accentuării nevoii clienților de a se adapta noilor modele de business impuse de tehnologiile digitale.

În prezent, peste 500 de companii din România utilizează soluții business SAP, acestea provenind din toate domeniile de activitate, precum producție, utilități, bancar, asigurări, transport și retail. De asemenea, 95% din cele mai mari 300 de companii din România sunt clienți SAP.

Pe plan local, SAP are birouri în București, Timișoara și Cluj, cu o echipă de 400 de angajați, care oferă servicii de consultanță și de implementare a proiectelor bazate pe soluții SAP pentru clienții din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). De asemenea, centrul SAP din România este un pionier în domeniu, în sensul că aici au fost dezvoltate primele proiecte pentru clienții SAP din Europa privind tehnologia HANA Cloud Platform.

SAP România, subsidiara locală a SAP SE, și-a început activitatea în 2002, numărându-se printre primii furnizorii IT locali de top. În ultimii 14 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local și la transformarea digitală a organizațiilor. Astăzi, mai mult de 500 de companii din România utilizează soluții software SAP, din industrii precum utilități, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producție. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienți SAP.

În 2011, SAP a demarat un mare proiect de investiții în România, prin deschiderea celui mai important centru de consultanță pentru tehnologiile Cloud și HANA din Europa, care deservește clienți SAP din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, cu ajutorul a 400 de angajați.

“Avem în plan să ajungem la 500 de oameni până la finele acestui an, este şi ţinta noastră internă şi obiectivul asumat prin proiectul de investiţii depus la Ministerul Finanţelor Publice (în vederea obţinerii unui ajutor de stat – n.n.)”, a conchis Cristian Popescu.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0