Dedeman împlineşte 25 de ani de existenţă

Dedeman împlineşte 25 de ani de existenţă


De-a lungul celor 25 de ani Dedeman a dezvoltat şi a pus la dispoziţia clienţilor săi un mix pentru succesul tuturor planurilor de construcţie, amenajare sau renovare: o gamă variată de produse, servicii auxiliare, consiliere gratuită, soluţii de finanţare, un ambient plăcut pentru cumpărături şi, mai recent, posibilitatea achiziţiilor online, de pe desktop sau dispozitive mobile.

“25 de ani înseamnă şi mult dar şi puţin. Dacă ar fisă ne comparăm cu mari concerne germane sau americane suntem încă adolescenţi. Dar în contextul istoriei noastre avem o vârstă respectabilă; sunt puţine lucruri care dăinuie un sfert de secol în viaţa unui om. Iar pentru atingerea acestei pietre de hotar, aceşti 25 de ani, le mulţumim în primul rând clienţilor noştri exigenţi, care ne-au ales pentru planurile lor, colegilor oneşti, muncitori şi dedicaţi, furnizorilor şi colaboratorilor dar şi concurenţilor noştri, care ne-au determinat şi ne-au mobilizat să găsim soluţii astfel încât să fim cel puţin egalii lor. Graţie tuturor aniversăm acum 25 de ani construiţi împreună. ”, a declarat Dragoş Pavăl, Preşedinte Dedeman.

Datorită inovării continue, a parteneriatelor de încredere, a colaborărilor fructuoase cu furnizori locali, naţionali şi internaţionali, a dezvoltării şi specializării resurselor umane povestea Dedeman a marcat numeroase momente importante:

– de la 12.000 de produse prezente pe rafturile magazinelor în 2001 gama de produse s-a extins până la peste 45.000 de repere în prezent

– în 2003 se deschide primul magazin Dedeman de mari dimensiuni, la Suceava, de 3300 mp.; în prezent acesta a fost relocat şi are o suprafaţă de peste 13.700 mp.

– în 2009 rebranding-ul realizat de Brandient, care a creat “căţelul cu cască”, a câştigat premiul Best of Awards, cea mai înaltă distincţie a concursului ReBrand100 din Statele Unite

– în 2010 Dedeman a devenit lider de piaţă după cifra de afaceri

– 2011 a fost anul în care numărul de angajaţi a depăşit 5000; în prezent numărul acestora depăşeşte 9400

– Campania de comunicare din anul 2010 – “Fă o schimbare în viaţa ta!” realizată de agenţia McCann Erickson a câştigat trofeul de aur la categoria Bricolaj şi trofeul Grand Effie la Effie Awards Romania 2011

– în 2012 Dedeman a devenit lider în bricolaj şi ca număr de magazine, deschizând la Râmnicu Vâlcea unitatea cu numărul 28; în prezent reţeaua naţională este compusă din 45 de magazine

– în 2013 a fost lansat magazinul online urmat în 2014 de aplicaţia pentru mobil; în prezent aceasta din urmă oferă la rândul ei posibilitatea achiziţiilor online

– la începutul lui 2016 Dedeman a devenit al patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est conform unui studiu realizat de PMR, din Polonia.

– în 2016 cifra de afaceri a companiei a depăşit 1 miliard de euro.

De-a lungul timpului Dedeman s-a implicat şi în numeroase cauze sociale şi de protecţia mediului prin sponsorizări şi parteneriate şi a susţinut în mod consecvent dezvoltarea sportului românesc prin amenajarea de terenuri de sport, sprijinirea organizării de competiţii şi sponsorizări şi parteneriate, precum cele cu Simona Halep şi Comitetul Olimpic şi Sportiv Român.

Aniversarea celor 25 de ani de activitate este marcată şi de adoptarea unei noi identităţi vizuale temporare, care va fi folosită până la sfârşitul anului. Noul logo Dedeman “25 de ani construiţi împreună” este prezent pe majoritatea materialelor de comunicare, internă şi externă (panouri stradale şi spoturi TV, revista, site-ul şi aplicaţia Dedeman
pentru mobil etc.) dar şi pe tricourile angajaţilor din magazine.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0