Dentons publică documentul “Digital Transformation and the Digital Consumer”

Dentons publică documentul “Digital Transformation and the Digital Consumer”

Dentons, cea mai mare firmă de avocatură din lume a publicat un nou document din seria Market Insights intitulat “Digital Transformation and the Digital Consumer”, o serie de articole care examinează implicațiile juridice ale economiei online.

Publicația a fost elaborată de avocați Dentons din mai multe jurisdicții europene și furnizează informații privind legile care guvernează proiectele de digitalizare și business-urile online la nivel UE și național și privesc, printre altele, legislația privind protecția datelor cu caracter personal, intimitatea online, drepturile consumatorului, protejarea drepturilor de proprietate intelectuală, concurență și antitrust și legislația muncii. Documentul face parte din seria Market Insights, proiect nou-lansat de Dentons, în care firma va publica frecvent articole ce vor trata diverse aspecte privind transformarea digitală la nivel global. În timp ce prima ediție se axează pe Europa, celelalte regiuni geografice vor fi abordate în următoarele ediții.

În era digitală în care trăim, organizațiile caută acele tehnologii care le vor permite nu numai să-și crească nivelul de eficiență și să ajungă la cât mai mulți consumatori noi, ci deseori chiar să le asigure supraviețuirea. Însă, de cele mai multe ori, acestea nu iau în calcul obligațiile juridice și de reglementare complexe care vin la pachet cu digitalizarea. În ghidul de față împărtășim cunoștințele pe care avocații noștri le-au asimilat din sute de proiecte de digitalizare, cu scopul de a-i ajuta pe cei interesați să evite întârzieri oneroase și apariția oricăror riscuri de neconformare,” a spus Igor Ostrowski (foto), Co-lider al grupului global de TMT din cadrul Dentons. “Pentru marea majoritate a organizațiilor, decizia de a implementa o astfel de strategie se bazează pe nevoia de a ține pasul cu evoluția comportamentului consumatorului, astfel încât tema consumatorului digital este un element cheie întâlnit în publicație.”

Publicația este formată dintr-o antologie de articole, fiecare furnizând o perspectivă unică asupra transformării digitale, cu scopul de a asista organizațiile aflate fie în faza de planificare, fie în cea de implementare a strategiei de transformare digitală.

Documentul poate fi accesat în mod gratuit și descărcat la adresa:

https://www.dentons.com/en/insights/guides-reports-and-whitepapers/2018/october/30/digital-transformation-and-the-digital-consumer

Dentons este cea mai mare firmă de avocatură din lume, oferind servicii valoroase și de calitate clienților de pe întregul mapamond. Dentons este unul din liderii desemnați de Global Brand Acritas Elite Index, câștigător al BTI Client Service 30 Awards și recunoscut de importante publicații juridice și de afaceri pentru serviciile inovatoare furnizate clienților săi, inclusiv prin fondarea Nextlaw Labs și Nextlaw Global Referral Network.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0