Discounterul non-food german TEDi a deschis primul magazin din Piatra Neamț în Galleria Mall, într-o tranzacție intermediată de Colliers

Discounterul non-food german TEDi a deschis primul magazin din Piatra Neamț în Galleria Mall, într-o tranzacție intermediată de Colliers

Discounterul non-food TEDi, unul dintre cele mai mari din Germania, a închiriat un spațiu de 743 de metri pătrați în Galleria Mall din Piatra Neamț, într-o tranzacție intermediată de Colliers. Astfel, discounterul non-food își face intrarea în orașul din nord-estul țării, extinzându-și rețeaua locală la 32 de magazine, în care comercializează o ofertă variată de produse de la articole pentru casă, mici decoraţiuni sau obiecte de artizanat, de petrecere, de bricolaj, de papetărie, electrice și jucării și până la produse cosmetice.

TEDi este un retailer non-alimentar înființat în Dortmund, în 2004, unul dintre cele mai mari din comerțul global, și operează în prezent peste 3.000 de magazine în 15 țări europene.

„Succesul Galleria Mall crește cu fiecare nouă deschidere, iar prezența TEDi contribuie la obiectivul nostru de a fi  locul în care se găsește orice produs, echipament sau accesoriu pentru fiecare membru al familiei. Cu un grad de ocupare de 100%, suntem recunoscători partenerilor noștri pentru încredere și îi  asigurăm că vom investi continuu în extinderea și dezvoltarea acestei zone comerciale. Folosindu-ne de expertiza noastră în domeniul construcțiilor, am investit în renovări ample, pornind de la fațadă, terasă și suplimentarea  locurilor de parcare,  care au consolidat poziția Galleria ca atracție principală în Piatra Neamț”, a declarat Serkan Ileri, Country Manager and Partner în cadrul Steps Invest & Development.

Galleria Mall din Piatra Neamț a trecut printr-un proces complet de renovare și repoziționare care s-a finalizat de curând și oferă în prezent acces la mărci de top din retail, modă, sport, accesorii și decorațiuni, mobilier, produse alimentare și divertisment.

„Centrele comerciale caută să diversifice în permanență experiența pe care o oferă clienților lor și să acomodeze concepte noi de retail. Galleria Mall răspunde cu succes  nevoii de calitate și diversitate a consumatorilor, întâmpinându-și clienții cu branduri puternice precum Decathlon, Sportisimo, Sinsay, Pepco, Deichmann, Jysk sau  Mobexpert. Suntem bucuroși că am contribuit la atragerea în cadrul proiectului a magazinului TEDi, un concept-destinație care surprinde prin varietate și creativitate și care va fi, cu siguranță, extrem de îndrăgit de locuitorii orașului. TEDi este printre cei mai activi jucători din piață în această perioadă și suntem încrezători că parteneriatul cu Steps Invest va continua pe viitor și cu alte proiecte. Ne bucurăm că prin această tranzacție și prin  serviciile de consultanță oferite proprietarului centrului comercial, echipa de retail Colliers a pus o cărămidă în plus la construirea unui concept puternic și atractiv . Interesul retailerilor pentru extindere rămâne în continuare ridicat, cele mai active fiind conceptele de tip discount și mass market, care oferă produse la prețuri accesibile”,  explică  Liana Dumitru, Director Retail Agency la Colliers.

„Suntem bucuroși că putem fi din ce în ce mai aproape de clienții noștri. Prin parteneriatul cu Steps Invest & Development am reușit să deschidem primul magazin TEDi din Piatra Neamț. Investițiile făcute de către proprietar ne-au convins ca Galleria Mall este un loc de atractivitate pentru locuitorii orașului și astfel am luat decizia de deschide magazinul nostru aici. Întreaga gamă de produse TEDi este disponibilă acum pentru clienții noștri în magazinul din cadrul Galleria Mall Piatra Neamț. Vom continua să fim prezenți acolo unde sunt clienții noștri și sperăm în viitor la multe alte parteneriate de succes, precum este acesta semnat cu Steps Invest & Development și intermediat de Colliers”, spune Cristian Pușcoi, Head of Expansion & Construction la TEDi.

În prezent, România are un stoc total de retail modern de aproximativ 4,2 milioane de metri pătrați, din care peste 2,7 milioane de metri pătrați sunt centre comerciale tradiționale, iar restul preponderent parcuri de retail. Peste 60% din suprafața totală de retail modern este concentrată în primele 10 cele mai mari orașe, cu peste 200.000 de locuitori, deși consultanții Colliers se așteaptă ca decalajul dintre orașe să se reducă odată cu livrarea proiectelor anunțate pentru următorii 2 ani, majoritatea fiind parcuri de retail în orașe mici și mijlocii.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0