Everience, o companie IT cu sediul în Timișoara, deschide birouri în București și are în plan să își crească efectivul de personal cu 20% până la finalul anului

Everience, o companie IT cu sediul în Timișoara, deschide birouri în București și are în plan să își crească efectivul de personal cu 20% până la finalul anului

Everience, parte a grupului Helpline – lider european în servicii IT B2B, cu 5000 de angajați la nivel internațional, a intrat pe piața din România în 2013 la Timișoara, oferind servicii de suport IT. Din luna septembrie 2022, Everience a deschis birouri și în București, având în plan să își crească efectivul de personal cu 20%. Cu peste 350 angajați în Timișoara, compania HighTech numărul 1 în România conform Clasamentului Camerei de Comerț a României, își propune să ajungă până la finalul anului la 400 angajați și recrutează pe pozițiile de IT Customer Support. 

Cu o cifră de afaceri de peste 8 milioane euro în 2021, compania  este în continuă expansiune, estimând o cifră de afaceri de peste 10 milioane euro în 2022. Serviciile Everience deservesc peste 200 clienți la nivel internațional, iar jumătate dintre ei se numără în top 40 companii din Franța. Cele mai prestigioase branduri de lux (modă, parfumerie) la nivel internațional, companii din domeniul bancar, asigurări sau segmentul industrial, sunt sectoarele de business care generează cea mai mare cerere a serviciilor companiei. 

“ Everience asigură suport IT, Business Service Management și User Experience Management pentru unele dintre cele mai mari grupuri de modă, hoteliere, industriale și farmaceutice. Cu alte cuvinte, fie că vorbim de procese standard sau specifice asigurate de tehnicienii noștri IT sau de suport pentru externalizarea proceselor de business și a activităților de backoffice pentru companii, echipa noastră asigura tot arealul. Am ales să deschidem birouri în București, unul din centrele principale de business din țară pentru a avea acces la personal calificat, cu experiență în domeniul tehnic, vorbitori de limbi străine, dar și pentru extinderea portofoliului de servicii, ”a declarat Cosmin Brânzan – CEO Everience România. 

Managementul eficient al resurselor umane este unul dintre principalele avantaje ale grupului francez. Prin stabilitatea echipei și abilitățile tehnice și lingvistice foarte bune ale personalului, compania oferă  servicii de calitate la cele mai înalte standarde. 

Sub conceptul „Veștile bune circulă repede. Avem un super plan pentru tine”, campania de recrutare pentru birourile din București are drept obiectiv angajarea a 60 de noi colegi în calitate de IT Customer Support. Portofoliul de clienți al companiei este constituit din branduri internaționale, motiv pentru care cunoașterea limbilor străine este esențială. Angajatorul este în căutare de persoane fără experiență în domeniu, Everience având propriul concept de training și instruire al viitorilor angajați, iar CV-urile pot fi depuse la adresa futurewithus@everience.com

Având în vedere că accentul nu este pus pe experiența tehnică la angajare, ci pe nivelul de limba străină vorbită, angajații trec printr-un proces de formare tehnică de 3 până la 8 săptămâni, în funcție de specificul proiectului. Mai mult, compania le pune la dispoziție noilor angajați cursuri gratuite de limba franceză, germană, engleză și olandeză.

În Europa, compania are 12 hub-uri și are o expertiză de Service Desk în 25 limbi, servicii on-site, suport PC și consultanță. Focusul companiei este să asigure o experiență excelentă a clientului prin optimizarea costurilor utilizând tool-uri de optimizare digitală.

În București, sediul Everience se va află în cadrul AFI Floreasca Park, Calea Floreasca nr 169A.

Job-urile vacante pot fi vizualizate aici: https://everience.jobs.net/en-US/search?keywords=&location=Romania&placeid=ChIJw3aJlSb_sUARlLEEqJJP74Q

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0