FAN Courier, 25 de ani de performanță la cel mai înalt nivel

FAN Courier, 25 de ani de performanță la cel mai înalt nivel

Liderul pieței de curierat din România sărbătorește un sfert de veac de existență, la un nivel de performanță foarte înalt. iată cum arată treptele urcate, din 1998, până astăzi, de acest demers antreprenorial românesc de succes:

Ianuarie 1998: Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai lansează compania FAN Courier.

2006: FAN Courier devine liderul pieței de curierat din România.

2007: FAN Courier primește prima lecție dură: dacă nu investești la timp, riști să intri în blocaj. 

2008: Echipa FAN Courier depășește 2.000 de angajați și o flotă de 1.500 de vehicule. 

2009: În plină criză financiară, compania își continuă creșterea și înregistrează un plus de 11% la cifra de afaceri.

2010: FAN Courier aduce în România prima bandă automată de sortare a coletelor. 

2012: FAN Courier lansează serviciul Print&Go și inaugurează primul HUB, la Ștefănești.

2014: FAN Courier lansează serviciul Check on Delivery.

2016: FAN Courier deschide al doilea HUB regional, la Brașov și testează soluții noi cu valoare adăugată mare. 

2017: FAN Courier decide să extindă capacitatea HUB-ului de la Ștefănești și să deschidă un altul în vestul României. Totodată, este înființată Fundația FAN Courier, care derulează anual proiecte prin care vine în sprijinul comunităților defavorizate sau susține performanța. Prin programul de burse ”Elev la Liceu”, fundația vine în ajutorul absolvenților clasei a VIII-a care doresc să meargă la liceu, dar nu au posibilități financiare. 

2018: FAN Courier finalizează cea mai mare investiție din istoria companiei (25 milioane de euro) – noul HUB de la Ștefănești, sporind semnificativ productivitatea muncii, cu ajutorul automatizării. Compania își îndreaptă atenția către clienții din străinătate și deschide o reprezentanță în Ungaria.

2020: Pandemia de COVID-19 a fost una dintre cele mai dificile perioade din istoria companiei, dar care a venit la pachet și cu o creștere exponențială a activității. FAN Courier depășește pentru prima dată borna de 1 miliard de lei cifră de afaceri. 

2021: FAN Courier se extinde în Republica Moldova, unde deschide o filială. Lansează startup-ul FAN Delivery, platformă de personal shopping cu livrare rapidă.

2022: FAN Courier inaugurează HUB-ul de la Cluj-Napoca, investiție care s-a ridicat la 14,5 milioane de euro, a doua ca mărime din istoria companiei, după cea de la Ștefăneștii de Jos. Este primul proiect din România prevăzut cu o soluție care optimizează fluxul de curierat-sortare/încărcare/descărcare, reducând astfel timpii de sortare și de tranzit. Tot în 2022, compania a relansat și rețeaua de lockere FANbox, proiect care va continua și pe parcursul anului 2023.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0