Flanco lansează în București primul outlet electro-IT din România

Flanco lansează în București primul outlet electro-IT din România

Pe 27 aprilie Flanco inaugurează în București un nou tip de magazin, atât în rețeaua sa, cât și în piață: primul outlet de produse electro-IT. În contextul eficientizării rețelei, Flanco a decis să repoziționeze magazinul Flanco Mihai Bravu ca outlet, cu reduceri considerabile de preț la produse din toate categoriile.

Eficiența și flexibilitatea în operațiuni sunt valori după care ne ghidăm încă de anul trecut și pe care ni le-am păstrat drept obiective și pentru acest an”, spune Dragoș Sîrbu (foto), CEO Flanco Retail. “În contextul unui consum în creștere, dar și al unui retail tradițional confruntat cu provocări specifice erei digitale, trebuie să ne adaptăm. Anul trecut, asta a însemnat să închidem magazine în marile centre comerciale și să ne concentrăm pe deschideri de spații stradale și boxuri în parcuri comerciale. De data asta, a însemnat să transformăm un magazin, cu o poziție cheie și un spațiu amplu de depozitare, în singurul outlet de produse electro-IT, din București.”

Începând din 27 aprilie, gama de produse din magazinul Flanco Mihai Bravu va fi formată din produse resigilate sau în lichidare de stoc, toate cu reduceri de preț consistente, care pot ajunge până la 80%. Vor fi comercializate produse electro-IT din toate categoriile, cu excepția accesoriilor, cu accent pe electrocasnice mari și televizoare. Astfel, clienții vor putea cumpăra televizoare de la 299 lei, mașini de spălat și aragazuri de la 399 lei, aspiratoare de la 99 lei.

Este foarte important ca toți clienții care aud termenul <<outlet>> să știe la ce să se aștepte. Vorbim despre o categorie de produse noi, care funcționează în parametri normali, însă ale căror ambalaje au fost desigilate – fie pentru că au fost cumpărate și ulterior returnate, fie pentru că au fost expuse temporar într-unul dintre magazinele noastre. Acestea pot avea, uneori, mici imperfecțiuni estetice, care nu le afectează funcționalitatea, dar, de cele mai multe ori, sunt impecabile, fără niciun fel de urme. Tocmai de aici vine marele avantaj al unui astfel de magazin fizic – poți să vezi și să verifici produsul, înainte de a decide dacă vrei sau nu să îl cumperi”, explică Dragoș Sîrbu.

Pe lângă produse la prețuri mici, pentru orice buzunar, clienții vor avea și alte beneficii, disponibile exclusiv în outletul Flanco Mihai Bravu: transport gratuit pentru toate produsele și finanțare prin 15 rate fără dobândă, cu pre-aprobare în 10 minute, fără adeverință, pentru achiziții de peste 1.500 lei, prin credit Cetelem.

Flanco se autodefineșete drept cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 122 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 88 de orașe. Flanco Retail SA a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de aproximativ 918 milioane lei, cu 18% mai mult decât în anul precedent, rulaj realizat cu o echipă de 1.288 de salariați.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0