Gala Online Banking la a 15-a ediție

Gala Online Banking la a 15-a ediție

A 15-a ediției a Galei Online Banking și-a premiat performerii anului 2022 în carul unui eveniment devenit deja tradițional, care a avut loc la Ramada Nord Hotel pe 25 aprilie a.c.

Băncile au reușit, mai ales în ultimii trei ani, să îmbogățească rapid, prin imaginație și inovație, serviciile puse la dispoziția clienților, încercând astfel să le sporească gradul de satisfacție și confort în utilizare. Anul 2022, așa cum ne așteptam, a adus rezultate notabile în transformarea digitală a băncilor, iar Finmedia și revista Piața Financiară, după o evaluare atentă a serviciilor digitale puse la dispoziția clienților, au premiat performerii de facto ai anului trecut.

Gala a fost deschisă de o masă rotundă de dezbateri, moderată de George Anghel, Director General, ConectX și având ca temă „Digital banking între prezent și viitor: principalele tendințe ce au definit banking-ul digital în ultimul an versus inovația și continua dezvoltare ce vor marca viitorul apropiat”.  Discuțiile au fost întreținute de specialiști de marcă din domeniu: Bogdan Mihai, Director Adjunct, Direcția Monitorizare a Infrastructurilor Pietei Financiare și a Platilor, BNR; Petruț Lixandru, Head of Digital Distribution Channels, BCR; Mugur Podaru, Director, Direcția Operațiuni la Distanță, CEC Bank; Maja Mikic, Director Executiv Transformare Digitală, BRD – GSG; Alexandru Biță, Chief Technology Innovation Officer, Libra Internet Bank;  Silvia Dumitrașcu, Director Digital Marketing, ING Bank Romania; Ghenadie Dumanov, CEO GETIK.

Au fost acordate premiile tradiționale pentru Best Performance in Internet Banking, Best Performance in Mobile Banking, dar și premii speciale pentru rezultate deosebite în 2022.

La categoria Best Performance in Internet Banking, au fost premiate băncile:

  • Patria Bank pentru „Cea mai mare valoare a tranzacțiilor persoane fizice a serviciului de internet banking în anul 2022 (la categoria bănci mici)”
  • Vista Bank pentru „Cel mai mare procent de creștere a numărului total de clienți ai serviciului de internet banking în anul 2022”
  • OTP Bank pentru „Cea mai mare pondere a numărului de clienți persoane juridice din totalul numărului de clienți ai serviciului de internet banking în anul 2022”
  • Libra Internet Bank pentru „Cea mai mare pondere a numărului de clienți persoane fizice din totalul numărului de clienți persoane fizice ai serviciului de internet banking în anul 2022”
  • BRD Groupe Société Générale pentru „Cea mai mare creștere a numărului de tranzacții persoane fizice al serviciului de internet banking în anul 2022”
  • ING Bank pentru „Cel mai mare număr de tranzacții și cel mai mare număr de tranzacții persoane fizice ale serviciului de internet banking în anul 2022”
  • Banca Comercială Română pentru „Cel mai mare număr de clienți, cel mai mare număr de clienți persoane fizice și cel mai mare număr de clienți persoane juridice ale serviciului de internet banking în anul 2022”

  La categoria Best Performance in Mobile Banking, au fost premiate băncile:

  • Patria Bank pentruCel mai mare număr total de clienți și cel mai mare număr total de tranzacții persoane fizice pe serviciul de mobile banking în anul 2022 (Categoria bănci mici)”
  • OTP Bank pentru Cea mai mare valoare totală a tranzacțiilor pe serviciul de mobile banking în anul 2022 (Categoria bănci medii)”
  • Libra Internet Bank pentruCel mai mare număr total de tranzacții pe serviciul de mobile banking în anul 2022 (Categoria bănci medii)”
  • Vista Bank pentruCel mai mare procent de creștere a numărului de clienți persoane fizice și a numărului de clienți persoane juridice pe serviciul de mobile banking în anul 2022”
  • GarantiBBVA pentruPremiul pentru o creștere constantă de circa 20% la toate categoriile de indicatori din serviciul de mobile banking în anul 2022”
  • CEC Bank pentruCea mai mare creștere a numărului de tranzacții, cea mai mare creștere a numărului de accesări și cea mai mare creștere a valorii tranzacțiilor pe serviciul de mobile banking în anul 2022”
  • ING Bank pentru „Cel mai mare număr total de tranzacții și cea mai mare valoare totală a tranzacțiilor pe serviciul de mobile banking în anul 2022”
  • Banca Comercială Română pentru Cel mai mare număr total de clienți și cea mai mare creștere a valorii tranzacțiilor la persoane juridice pe serviciul de mobile banking în anul 2022”
  • Banca Transilvania pentruCel mai mare număr total de clienți unici care au utilizat aplicațiile de plată (BT Pay, Google Pay, Apple Pay) în anul 2022”

 Au fost acordate premii speciale băncilor:

  •  First Bank – „Premiul special pentru inovare în tehnologia digitală” pentru platforma de video banking , concept care asigură utilizatorilor atât comoditatea tehnologiei digitale, cât și asistența face-to-face oferită clientului 
  • CEC Bank – „Premiul special pentru expansiune digitală” pentru extraordinara expansiune digitală, grație vitezei cu care poate lansa produse noi pe piață și servicii ușor de accesat de către clienți
  • BRD Groupe Société Générale – Premiul special „satisfacția clientului” pentru satisfacția clientului și digitalizare, prin dezvoltarea susținută a aplicațiilor în platforma You BRD
  • Banca TransilvaniaPremiul special „Agile” pentru capacitatea de adaptare la tendințele tehnologice și la permanenta mobilizare către inovația în domeniu, oferind unele dintre cele mai avansate servicii de digitalizare de pe piață
  • Banca Comercială Română – „Premiul special pentru dezvoltare” pentru dezvoltarea digitală a portofoliului investițional prin platforma George, prin deschiderea și operarea 100% digitală a unui portofoliu investițional

Georgeta Clinca

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0