Generali extinde serviciile digitale oferite clienților săi prin vânzarea online a contractelor RCA și avizarea daunelor pe generali.ro

Generali extinde serviciile digitale oferite clienților săi prin vânzarea online a contractelor RCA și avizarea daunelor pe generali.ro

Simplu, rapid, online, clienții din România pot accesa două noi servicii prin intermediul portalului generali.ro: achiziția unei polițe RCA și notificarea electronică a daunelor auto și de locuință. Ambele servicii sunt disponibile atât de pe computer, cât și de pe telefonul inteligent sau de pe tabletă.

“Mediul online ne permite tuturor să economisim timp, inclusiv în interacțiunea cu compania de asigurări. Înțelegem valoarea timpului câștigat pentru clienții noștri și, prin urmare, dezvoltăm soluții digitale care să facă evenimentele neprevăzute mai simplu de depășit, fie încheind o nouă poliță de asigurare sau notificând o daună”, a declarat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Polițele RCA pot fi încheiate online începând cu 22 octombrie, atât de către persoane fizice, cât și de către cele juridice, pentru autoturisme înmatriculate sau pentru autoturisme noi achiziționate de la un dealer din România. De asemenea, clienții pot atașa poliței RCA și clauza de decontare directă, cu ajutorul căreia să poată fi despăgubiți de către Generali România, conform condițiilor legale, în cazul în care vehiculul le este avariat într-un accident rutier. Informațiile complete sunt disponibile pe generali.ro, la secțiunea Cumpără Online.

Alături de opțiunea de achiziție online a polițelor RCA, clienții Generali pot scurta timpul de așteptare pentru deschiderea dosarului de daună, notificând evenimentul în secțiunea dedicată de pe generali.ro. Acest instrument este destinat posesorilor de polițe auto (Casco și RCA) și de locuințe, deschiderea dosarului efectuând-se prin completarea unui formular cu datele de identificare aferente și încărcând poze cu avariile.

În plus, pentru posesorii polițelor de locuințe, este disponibilă și facilitatea de autoconstatare pentru daune mai mici de 1.500 de lei, cu ajutorul căreia pot primi despăgubirea direct în cont, fără a se mai deplasa la centrele de daune Generali.

De asemenea, opțiunea tradițională de contact rămâne accesibilă prin intermediul call-center-ului Generali, la numărul 0372 01 02 02.

În prezent, clienții pot găsi pe raftul virtual Generali Romania atât polițe RCA, cât și asigurări de călătorie, iar în perioada următoare gama de produse disponibile pe generali.ro se va extinde.

Generali România este unul dintre primii 10 asigurători locali conform volumului total de prime brute subscrise în 2018 şi face parte din grupul italian Generali. Independent din 1831, grupul este unul dintre cei mai mari asigurători din lume și activează în 50 de țări, având un volum total de prime ce a depășit 66 miliarde euro în 2018. Cu aproape 71.000 de angajați și 61 de milioane de clienți, grupul ocupă o poziţie de lider pe pieţele vest-europene şi un loc tot mai important pe piețele din Europa Centrală și de Est şi din Asia. Ambiția Generali este de a deveni partener pe viață al clienților săi, oferind soluții inovative, personalizate, prin intermediul rețelei sale unice de distribuție. În Austria, Europa Centrală și de Est și în Rusia, Grupul este in top 3 asigurători, activ 13 țări, operațiunile fiind coordinate din biroul regional Austria, CEE & Russia, cu sediul in Praga, Cehia.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0