Gorenje a lansat NoFrost Plus, cea mai nouă tehnologie frigorifică

Gorenje a lansat NoFrost Plus, cea mai nouă tehnologie frigorifică

Compania Gorenje România a lansat şi pe piaţa românească tehnologia NOFROST PLUS, unul dintre cele mai performante sisteme de răcire de pe piață. Instalat în congelator, sistemul previne acumularea de gheață și menține un consum scăzut de energie, în timp ce în frigider menține un microclimat ideal pentru mâncarea proaspătă. Circulația aerului ionizat previne uscarea mâncării și reține vitaminele și mineralele.

Gorenje a anticipat schimbările din stilul de viaţă al consumatorilor moderni, încercând să le ofere mai mult timp liber pentru ei, pentru pasiunile lor, pentru a avea grijă de cei pe care îi iubesc. Iată raţiunea care a dus la naşterea tehnologiei NoFrost Plus. Aparatele frigorifice concepute cu această tehnologie nouă sunt încă o mărturie a procesului demarat în 1950, prin care Gorenje, folosind nenumărate mijloace inovatoare, a condus la simplificarea şi îmbunătaţirea vieţii consumatorilor săi.

Pentru că sunt esenţiale şi de nelipsite din orice cămin, aparatele frigorifice au beneficiat de întreaga atenţie Gorenje, inteligenţa tehnologiei NoFrost Plus oferind, în sfârşit, soluţia la problemele cu care consumatorii se confruntă atunci când deschid frigiderul.

Inovaţie, tehnologie revoluţionară, consum redus de energie, mai multă prospeţime şi mai mult timp liber, pe toate acestea mizează Gorenje prin tehnologia NoFrost Plus, pusă la dispoziţia clienţilor săi printr-un design unic al noilor aparate frigorifice.

Gorenje Group este unul dintre producătorii de electrocasnice de top din Europa, cu o istorie de peste 6 decenii. Originar din Slovenia, grupul furnizează tehnologii revoluţionare, design superior şi eficienţă electrocasnicelor produse sub brandurile cunoscute în întreaga lume: Gorenje şi Asko, dar şi sub cele 6 branduri regionale (Atag, Pelgrim, Upo, Mora, Etna şi Körting) îmbunătăţesc calitatea vieţii consumatorilor din 90 de ţări în întreaga lume.

Atenţia deosebită a Gorenje se reflectă în produse şi servicii pentru casă ce includ electrocasnice mici şi mari, produse pentru încălzire, ventilaţie şi aer condiţionat (HVAC), chiuvete, produse de menaj, ba chiar şi mobilier de bucătărie sau servicii din domeniul design-ului.
În ultimii 50 de ani, Gorenje Group şi-a extins reţeaua internaţională de vânzări, aceasta generând 95 % din venitul anual al activităţii în afara Sloveniei.

 
În 2015 veniturile au fost de 1,225 miliarde ruro, cea mai mare parte din sumă fiind generată de pieţele din Germania, Rusia, Olanda, Scandinavia, Europa Centrala şi de Sud Est, SUA şi Australia.

 
În România, brandul Gorenje se bucură de o prezenţă de peste 20 de ani, timp în care a încheiat parteneriate strategice cu majoritatea distribuitorilor de electrocasnice din piaţă. În 2003 a fost înfiinţată sucursala locală a grupului, Gorenje România, care are performanţe notabile. Anul trecut, vânzările echipei constituite din 11 oameni au atins aproape 17 miilioane de euro, cu circa 26% mai mult decât în 2014, revenind pe profit.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0