Gothaer Asigurări Reasigurări își dezvoltă planul strategic  pe termen mediu de 3 ani

Gothaer Asigurări Reasigurări își dezvoltă planul strategic pe termen mediu de 3 ani

La finalul anului trecut, Gothaer a anunțat o modificare a focusului strategiei cu privire la activitatea grupului în România. După 2 luni de analiză atentă și modificări în cadrul conducerii companiei, Gothaer își poate completa declarația cu anumite aspecte strategice cheie referitoare la prezența viitoare a companiei pe piața de asigurări din România.

Cu un nou CEO alături, Leslie J. Breer (sub rezerva aprobării de către Autoritatea de Supraveghere Financiară), Gothaer dezvoltă în prezent un nou model de afaceri mai durabil și un plan de afaceri pe 3 ani. În plus, un nou CFO se va alătura companiei în următoarele săptămâni.

Credem că orice companie trebuie să facă un pas în lateral din când în când pentru o retrospectivă asupra activității sale, în scopul alinierii acesteia cu condițiile economice actuale și totodată cu așteptările acționarilor săi. Din acest motiv, Gothaer a început să își analizeze portofoliul, liniile de business, costurile și performanța companiei în general, pentru a-și modela dezvoltarea viitoare pe piața locală. Obiectivul nostru principal este să atingem pragul de break-even, iar pentru acest lucru avem toate mijloacele necesare și o mare experiență în România”, a declarat Dr. Christopher Lohmann, CEO Gothaer Allgemeine AG și Președinte al Consiliului de Administrație Gothaer Asigurări Reasigurări (foto).

Unul dintre pilonii principali care stau la baza acestei abordări este orientarea către client în toate aspectele, pentru care Gothaer este deja recunoscută. Buna reputație pe care o are compania pe piață și gradul de satisfacție a clienților constituie active de valoare, pe care compania mizează, în timp ce își dezvoltă viitoarea strategie.

Conducerea Gothaer știe faptul că viitoarea strategie poate fi livrată cu succes de către echipa sa și cu sprijinul partenerilor săi comerciali – care rămân prioritatea de top a companiei și, totodată, principalul canal de vânzare.

Când vorbim despre viitorul companiei Gothaer pe piața de asigurări din România, trebuie să luăm în considerare faptul că aceasta beneficiază de o considerabilă stabilitate financiară din partea grupului din care face parte și a reasigurătorilor săi renumiți. Avem încredere că planurile noastre viitoare vor fi îndeplinite pe plan local așa cum preconizăm, pentru a ne atinge obiectivele. Prevederile și normele Solvency II sunt îndeplinite, aplicate și respectate corespunzător în toate aspectele activității noastre pentru dezvoltarea viitoare a business-ului. Toate eforturile investite în ultimii ani pentru a face Gothaer recunoscută drept un partener de încredere în domeniul asigurărilor dau roade acum și este momentul să privim înainte spre următorul pas normal: profitabilitatea”, a adăugat Dr. Lohmann.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0