Grupul City Grill şi Raiffeisen Bank lansează o modalitate de plată a notei de pe mobil

Grupul City Grill şi Raiffeisen Bank lansează o modalitate de plată a notei de pe mobil

City Grill, cel mai mare grup românesc de restaurante, s-a dezvoltat în cei 12 ani de activitate în acord cu cerinţele şi evoluţia pieţei HoReCa din România, dar şi prin rolul de inovator pe piaţa de profil, cu mai multe proiecte printre care şi programul de fidelizare Out4food, ce include şi aplicaţia gratuită cu acelaşi nume. Prin parteneriatul încheiat recent între Grupul City Grill şi Raiffeisen Bank, posesorii de card care utilizează un smartphone de tip Android sau iOS şi care au aplicaţia „Out4Food” pot face plata direct din aplicaţie, cu ajutorul serviciului Raiffeisen e-commerce.

“Aplicaţia Out4Food este un instrument care aduce new business, iar cifrele pe care le generează susţin acest lucru. Funcţiunea de plată direct prin aplicaţie, dezvoltată în parteneriat cu Raiffeisen Bank, a generat, în primele zile de la lansare, câteva sute de tranzacţii, fiind un real succes. Aceasta este încă o dovadă a faptului că tinerii din generaţia millennials sunt core targetul nostru, aşa cum ne şi arata rapoartele psihografice şi demografice”, a declarat Ramona Popescu, marketing manager al grupului City Grill.

După patru ani de funcţionare a aplicaţiei Out4Food, sunt peste 100.000 de clienţi înrolaţi în program, cu ajutorul cărora s-au efectuat aproximativ 1.500.000 de tranzacţii. În program există de la clienţi cu o singură tranzacţie, până la recordul de 1.563 de tranzacţii pentru un singur client.

În primele opt luni ale anului 2016 s-a înregistrat, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, o creştere a tranzacţiilor prin intermediul plaformei Out4Food cu 6%, iar totalul veniturilor a crescut cu 9,6%. Creşterea medie a încasărilor pe tranzacţie a fost de 4,9%.

Proiectul Out4Food a fost dezvoltat în parteneriat cu Expremio Marketing, o divizie a Bit-Soft şi a presupus o investiţie de câteva zeci de mii de euro, bani investiţi în soft, carduri personalizate, aplicaţie şi training. Însă o aplicaţie presupune investiţii în cercetare-dezvoltare şi update constant, altfel, într-un orizont de câteva luni, devine deja învechită.

Facilităţile pe care le oferă clienţilor City Grill constau în economisirea de timp şi bani. Prin intermediul programului Out4Food, clienţii îşi pot gestiona contul prin telefonul mobil, pot face comenzi online fără să aştepte chelnerul, pot rezerva o masă la oricare dintre restaurantele grupului, primesc puncte de fidelitate la fiecare vizită, se bucură de oferte sau cadouri-surpriză, pot face cadou punctele acumulate prietenilor şi, mai nou, pot achita nota de plată prin aplicaţie.

Proiectul „Out4Food” a adus grupului două premii pentru inovaţie, aplicaţia fiind nominalizata în diverse evenimente HoReCa sau de tehnologie.

Raiffeisen Bank este o bancă comercială de top, care deserveşte aproximativ 2 milioane de clienţi persoane fizice, 96.000 IMM-uri şi 8.000 de companii. Reţeaua Raiffeisen Bank număra peste 480 de unităţi în toată ţara, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri şi 100 de MFM (automate multifuncţionale).

Fondat în 2004 de către Dragoş Petrescu, Grupul City Grill are în prezent în portofoliu 7 branduri – restaurantele City Grill, Trattoria Buongiorno, Hanu’ Berarilor, Caru’ cu Bere , Pescăruş, Hanu’ lui Manuc, şi Cafenelele City Cafe şi 17 locaţii.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0