GTS Telecom intră pe piața de servicii de tip Disaster Recovery as a Service, folosind soluția Veritas Net Backup

GTS Telecom intră pe piața de servicii de tip Disaster Recovery as a Service, folosind soluția Veritas Net Backup

GTS Telecom, una dintre cele mai longevive companii românești pe piața de servicii de telecomunicații bazate pe infrastructură, lansează gama completă de servicii de tip Disaster Recovery as a Service (DRaaS). Serviciul Backup as Service, parte a acestei noi game, folosește software-ul Veritas Net Backup și asigură protecția și recuperarea predictibilă a datelor în caz de dezastru, aplicabilă la nivel de server fizic sau virtual.

Soluțiile DRaaS ale GTS Telecom sunt create pentru a proteja și asigura disponibilitatea permanentă a datelor critice ale companiilor prin servicii complete de stocare, recuperare a datelor în caz de dezastru și de asigurare a continuității afacerii. Serviciul Backup as a Service are o interfață ușor de utilizat, care permite realizarea backup-ului, restaurarea și arhivarea pentru orice tip de sistem de operare, baze de date sau aplicații. Astfel, companiile își pot administra și proteja datele din momentul în care acestea sunt create până în cel în care optează pentru ștergerea lor, acomodând în mod dinamic și automat necesarul de capacitate suplimentară de stocare.

Am extins experiența acumulată în soluții punctuale de tip Disaster Recovery, realizate pentru clienții noștri, și am investit într-o platformă complexă, care să acopere toate cazurile reale cu care aceștia se pot confrunta. Serviciile noastre sunt susținute de cele două două locații cu centre de date GTS și oferă tehnologii scalabile și ușor de utilizat. Acum putem acoperi orice scenariu de Disaster Recovery solicitat de client, replicând datele din orice sursă în care sunt stocate către destinații variate, unde pot fi restaurate, cu orice tip de conectivitate în caz de dezastru și continuitate operațională în funcționare pe soluția restaurată”, a declarat Răzvan Stoica, Director General al GTS Telecom.

Clienții noștri beneficiază și de expertiza inginerilor de dezvoltare ai GTS, care pot acorda consultanță pe parcursul întregului proces de implementare a soluției de Business Continuity: de la analiză la design-ul personalizat, până la implementare, testare și mentenanță”, a adăugat Răzvan Stoica.

Noul serviciu Backup as a Service dezvoltat de GTS Telecom poate fi accesat în baza unui abonament lunar, cu un model de tarifare în funcţie de consum (pay-per use), oferind flexibilitatea și scalabilitatea de care departamentele IT au nevoie pentru a satisface cererile în continuă creștere din cadrul organizațiilor pe care le deservesc. Astfel, companiile nu trebuie să investească în soluții software și hardware, investiția în dezvoltarea platformei, gestionarea și actualizarea acesteia fiind acoperite de GTS.

Serviciul Backup as a Service dezvoltat de GTS Telecom foloseste solutia software NetBackup dezvoltata de compania Veritas Technologies, lider mondial pe piața software pentru protectia datelor (Sursa: Gartner Inc., Market Share: Enterprise Infrastructure Software, Worldwide, 2017, May 2018), cu o experiență de peste 30 de ani în acest domeniu.

Echipa de profesioniști tehnici ai GTS a dezvoltat, pe baza soluției Veritas NetBackup, un serviciu Backup as a Service de referință prin prisma beneficiilor oferite clienților săi, adaptat totodată specificului și cerințelor pieței din România. Lansarea noului serviciu Backup as a Service marchează un moment important în cadrul parteneriatului strategic între GTS Telecom și Veritas Technologies. Suntem convinși că împreună vom îmbunătăți standardele de performanță și de încredere în serviciile de protecție a datelor disponibile pe piaţă locală”, a declarat Vasile Aniculăesei, Territory Manager – Bulgaria, Cyprus, Greece, Romania pentru Veritas Technologies.

GTS Telecom, membră a grupului Deutsche Telekom, aniversează anul acesta 25 de ani de activitate pe piaţă locală, fiind un partener de încredere pentru companiile medii și mari din România, dar și internaționale. Pentru a asigura o conectivitate continuă clienților lor, compania oferă o gamă completă de servicii de telecomunicații bazate pe infrastructură. Aceasta este susținută de două centre de date proprii, localizate în București și Cluj, două platforme Cloud și o rețea de comunicații dezvoltată la cele mai înalte standarde.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0