GTS Telecom primește premiul EuroCloud Europe „Cel mai bun serviciu pentru piețele orizontale”

GTS Telecom primește premiul EuroCloud Europe „Cel mai bun serviciu pentru piețele orizontale”

GTS Telecom, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații bazate pe infrastructură din România, a primit premiul EuroCloud Europe pentru cel mai bun serviciu oferit piețelor orizontale, pentru soluția GTS CloudSuite. Acest premiu vine în completarea aceleiași distincții oferite de EuroCloud în România în luna iulie a acestui an.

Cu ocazia Forumului organizat în București, în perioada 5-6 octombrie, au fost acordate premiile europene EuroCloud 2016. Aceste premii sunt acordate după criteriul calității serviciilor de cloud, de la proiectarea acestora și până la implementare.

„Este a doua oară când serviciile de cloud GTS Telecom sunt recunoscute de experții EuroCloud în ultimii trei ani. Suntem onorați și motivați de faptul că gama noastră de servicii GTS Cloud a primit distincția EuroCloud, de data aceasta, la nivel european, pentru cel mai bun serviciu cloud pentru piețe orizontale, o categorie unde au mai fost nominalizate companii importante din Franța și Turcia. Acest premiu reprezintă, pe lângă recunoașterea GTS Telecom ca furnizor de servicii cloud de cea mai bună calitate, și dovada că piața românească pentru astfel de servicii este din ce în ce mai vizibilă”, a spus Răzvan Stoica (foto), Director General al GTS Telecom.

„Premiul câștigat de gama de soluții GTS Cloud este rezultatul unui efort continuu de a livra plus de valoare clienților noștri. Experiența acumulată în acest domeniu ne-a ajutat să construim un serviciu cloud solid, ce are la bază redundanța atât la nivel fizic, iar aici ne referim la centrele de date, cât și la nivelul platformelor cloud. Odată cu data center-ul din Cluj-Napoca, gama noastră de soluții s-a extins, iar în momentul de față oferim clienților servicii profesionale Disaster Recovery, conforme cu cerințele din domeniu. De asemenea, accentul pe care GTS îl pune pe consultanța oferită clienților în procesul de pre-vânzare, pentru a identifica nevoile specifice ale acestora, cât și flexibilitatea noastră în construirea unor soluții cât mai bine pliate pe nevoile și cerințele lor sunt, cu siguranță, unul dintre diferențiatorii care ne-au ajutat să câștigăm acest premiu”, a adăugat Răzvan Stoica.

Ediția europeană din acest an a premiilor a reunit cinci categorii: Cel mai bun serviciu cloud pentru piețe orizontale, Cel mai bun serviciu cloud pentru piețe verticale, Cel mai bun serviciu cloud Startup, Cele mai bune metode de transformare cloud și Cel mai mare impact furnizat de un serviciu cloud. Alături de România, au mai fost nominalizate companii din Franța, Spania, Turcia, Croația, Slovenia și Luxemburg.

Distincția dintre „piața orizontală” și „piața verticală” o reprezintă modul în care este alcătuit portofoliul de clienți al unei companii. Abordarea GTS Telecom intră în prima categorie, deoarece portofoliul de servicii GTS se adresează tuturor companiilor, indiferent de sectorul de activitate, oferindu-le aceeași gamă de servicii.

Atuul GTS CloudSuite este flexibilitatea, care se traduce în adaptarea soluției tehnice, a echipamentului și a echipei dedicate conform specificului fiecărui client. Serviciul de cloud GTS este oferit în aceleași standarde și structură unor companii din domenii diferite, fie private, fie instituții publice, însă configurația serviciului este diferită pentru fiecare client în parte, fiind adaptată nevoilor sale punctuale. „Nivelul de calitate și specificitate al acestor configurații este motivul pentru care companiile aleg să lucreze cu noi”, a încheiat Răzvan Stoica, Director General al GTS Telecom.

Compania GTS este activă în sectorul serviciilor cloud încă din 2011, fiind una dintre companiile care au pus bazele acestui tip de tehnologie în regiune. Cu o gamă completă de servicii de cloud IaaS (Infrastructura ca Serviciu) de tip public, privat și hibrid de înaltă calitate, GTS se adresează segmentului de companii medii și mari, fiind furnizorul preferat de numeroase companii importante din România, dar și internaționale.

Recentele investiții și extinderi ale companiei, precum inaugurarea centrului de date și a platformei de cloud din Cluj-Napoca, sunt un răspuns la cerințele și direcția pieței, dar și la gradul de acceptare a noilor soluții în rândul clienților care caută infrastructura adecvată pentru soluții de tip Disaster Recovery și Business Continuity.

GTS Telecom este unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicații bazate pe infrastructură din România. GTS furnizează soluții naționale și internaționale de transport de date, voce, acces internet, anti-DDoS, servicii de tip cloud și colocare în centrele de date proprii din București și Cluj-Napoca.

Compania administrează o rețea extinsă de Ethernet și MPLS, bazată pe o infrastructură solidă de fibră optică. GTS este unul dintre membrii fondatori ai RoNIX (Romanian Network for Internet eXchange) și este certificată ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 și ISO 27001. În iunie 2014 a fost finalizată oficial tranzacția prin care Deutsche Telekom a achiziționat GTS Central Europe, grupul din care făcea parte GTS Telecom. Operațiunile GTS Cehia și GTS Polonia au fost integrate de către operațiunile Deutsche Telekom din țările respective, care astfel și-au consolidat segmentul business-to-business. În România, GTS Telecom, deținută de Deutsche Telekom, continuă să opereze independent.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0