Impactul BT în economie, prin Start-Up Nation: 5.500 de idei de afaceri susţinute au generat peste 25.000 de locuri de muncă

Impactul BT în economie, prin Start-Up Nation: 5.500 de idei de afaceri susţinute au generat peste 25.000 de locuri de muncă

Aproape 60% din beneficiarii de până acum ai Programului Start-Up Nation sunt clienţi ai Băncii Transilvania. Prin BT se derulează circa 5.500 de proiecte din cele 10.000 înscrise în program.

  • Au fost create peste 25.000 de job-uri în întreaga ţară, 19.500 dintre acestea însemnând angajări pentru persoane defavorizate, absolvenţi de liceu sau persoane care nu aveau loc de muncă.

  • Vârsta medie a antreprenorilor este de 37 de ani.

  • Cele mai multe proiecte susţinute sunt în Bistriţa-Năsăud, Sălaj, Bihor, Timiş şi Prahova, cu o medie de 330/judeţ.

  • Banca a acordat până acum aproape 2.600 de credite-punte în cadrul programului, în valoare totală de aproape 500 de milioane de lei.

  • Antreprenorii pot accesa Pachetul BT Start-Up Nation, care cuprinde credit-punte (dobândă fixă: 4,5%; comision de acordare: 0,75%), cont curent, facilitatea Contul primul an gratuit şi facilităţi complementare bankingului. Toate acestea sunt destinate gestionării afacerii şi rezolvă nevoi ale antreprenorilor în primul an de business – de la realizarea siteului firmei sau a propriului magazin online, facturare, gratuitate pentru medicina muncii şi anunțuri de recrutare, până la accesul la cursuri şi workshop-uri.

#Sustenabilitate:

  • Aproape 100 dintre afacerile susţinute de BT prin Start-Up Nation au legătură, prin obiectul de activitate, cu cultura, educaţia şi sportul.

  • Pentru BT, programul Start-Up Nation este o ocazie în plus să susţină antreprenorii şi comunităţile prin stimularea înfiinţării de firme, educaţie antreprenorială şi digitală, generarea de locuri de muncă şi contribuţie la incluziunea socială.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0