Impuls Leasing  foloseşte serviciul de facturare electronică oferit de TRANSFOND

Impuls Leasing foloseşte serviciul de facturare electronică oferit de TRANSFOND

Impuls Leasing, în parteneriat cu TRANSFOND a implementat un nou serviciu – e-Factur@ care modernizează procesul de facturare, sprijinind astfel eficientizarea activităților interne și generând în acelaşi timp importante beneficii și pentru clienții Impuls Leasing.

Principalele avantaje ale clienților Impuls Leasing în urma adoptării serviciului de facturare electronică sunt: primirea facturii în câteva minute de la emiterea acesteia, notificarea imediată în momentul primirii unei facturi și posibilitatea de a o vizualiza de oriunde există acces la internet, siguranța că factura nu se va pierde niciodată și contribuția la un mediu mai curat. Totodată, toți banii economisiți de către Impuls Leasing prin intermediul facturării electronice vor fi donați către fundația SOS Salvați Satele Copiilor.

“Impuls Leasing este unul dintre pionierii facturării electronice în piața locală de leasing, confirmând astfel necesitatea şi utilitatea acestui tip de serviciu pentru comunitatea financiară din România. Avem convingerea că operaționalizarea serviciului e-Factur@ va sprijini activitatea Impuls Leasing, generând premise pentru noi performanţe de business.” a declarat Sabin Carantină (foto), director general al TRANSFOND.

”Întotdeauna ne-am dorit să fim cât mai aproape de clienții noștri și să ne asigurăm că serviciile noastre le sunt livrate cât mai rapid și eficient. Tocmai de aceea, am adoptat mereu cele mai moderne căi de comunicare. Prin oferirea serviciului de facturare electronică, Impuls Leasing face încă un pas către inovație și către ușurarea vieții clienților noștri.”, a declarat Răzvan Diaconescu, director general Impuls Leasing România.

Serviciul e-Factur@, lansat de TRANSFOND încă din anul 2009, este bazat pe o aplicaţie unică, securizată, la care se pot conecta atât emitenţii de facturi, cât şi destinatarii acestora. Prin intermediul e-Factur@ se asigură atât emiterea și livrarea facturilor, cât și arhivarea electronică a acestora. Facturile astfel arhivate au valoare de document justificativ din punct de vedere juridic, nefiind necesară tipărirea şi păstrarea acestora pe suport hârtie.

Așadar, serviciul de facturare electronică asigură economii semnificative de timp și costuri de procesare, precum și de spațiu fizic pentru păstrarea documentelor. La nivel operațional, în organizațiile emitente, serviciul conduce la îmbunătățirea proceselor de monitorizare, fluidizare şi control al fluxurilor de numerar.

Serviciul e-Factur@ aduce, în acelaşi timp, importante beneficii clienților plătitori. La fiecare factură emisă clientul plătitor este notificat prin e-mail și poate vizualiza facil și rapid factura, de oriunde s-ar afla, 24/7, dacă are acces la internet. În acelaşi timp, destinatarul facturii poate să acceseze factura în contul său din aplicaţie, timp de 90 de zile de la data emiterii acesteia.

Prin utilizarea serviciului, riscul de pierdere sau deteriorare a facturii este eliminat, iar plătitorul are la dispoziţie o factură semnată electronic, cu valoare juridică, iar emitentul de facturi are garanția că nu a fost alterat în vreun fel conținutul facturii care ajunge la client.

Facturile electronice emise prin intermediul e-Factur@ au un format standard, structurat, ce poate fi importat de către plătitori direct în interfețele programelor de contabilitate, eficientizând astfel activitatea de procesare a acestora. Deși circulă într-un format structurat (XML semnat), clientul plătitor poate să vizualizeze factura într-un format ușor lizibil (PDF) printr-un singur click.

Pentru a beneficia de serviciu, este suficient pentru clienții Impuls Leasing să se înroleze în aplicația e-Factur@, în felul acesta exprimându-şi implicit acordul de recepţionare a facturilor prin mijloace electronice, solicitat de legislația fiscală română și europeană.

TRANSFOND este operatorul tehnic al Sistemului Electronic de Plăți (SEP) din România, asigurând servicii de infrastructură de plăți și decontări interbancare în monedă locală și euro, național și transfrontalier, pentru instituțiile furnizoare de servicii de plăți.

Adiacent operării SEP, în cadrul procesului de diversificare a portofoliului de servicii, TRANSFOND a dezvoltat soluţii complete şi performante pentru segmente cât mai largi ale sectorului financiar autohton în special, şi ale tuturor tipurilor de operatori economici locali: servicii de arhivare a documentelor în formă electronică (e-Arhiv@) și servicii de facturare electronică (e-Factur@).

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0