În 2015, eMAG s-a apropiat de un rulaj de jumătate de miliard de euro şi a investit 48 milioane euro

În 2015, eMAG s-a apropiat de un rulaj de jumătate de miliard de euro şi a investit 48 milioane euro

eMAG a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 1,95 miliarde de lei (438 mil. euro) în toate țările, cu 56% mai mare față de anul precedent. Extinderea regională a fost motorul principal al dezvoltării și a beneficiat de jumătate din totalul investițiilor din 2015, care s-au ridicat la 48 milioane euro. În România, eMAG a avut o creștere de 28% a cifrei de afaceri, până la 1,39 miliarde de lei, care a venit pe fondul extinderii accelerate a gamei de produse, a creșterii de piață și a creșterii adopției cumpărăturilor online.

„România este o piață-cheie pentru Naspers, iar comerțul online este unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creștere din regiune în următorii ani. Business românesc, lider în ecommerce, creat și condus de o echipă talentată și dedicată, eMAG este în poziția ideală să beneficieze de această creștere. Ne bucură faptul că putem susține aceste planuri”, a spus Bob van Dijk (foto dreapta), CEO Naspers.

„e-commerce este un model de tehnologie care salvează timp și bani. Investim în tehnologie dezvoltată în România și exportăm acest model în Bulgaria, Ungaria și Polonia”, spune Iulian Stanciu (foto stânga), CEO eMAG.

Investițiile realizate anul trecut de eMAG au însumat 48 de milioane de euro. Principalele direcții au fost dezvoltarea regională a companiei, care a atras investiții de 24 de milioane de euro și dezvoltarea tehnologiei eMAG (18 milioane de euro). Încă 6 milioane de euro au fost investite în dezvoltarea de noi categorii, a brandului, dezvoltarea logistică și a angajaților prin programe speciale de formare.

„eMAG este în prezent cel mai mare centru comercial, cu peste un milion de produse și 17.000 de branduri. Vom investi în diversificarea categoriilor de produse, în dezvoltarea lor în profunzime și în creșterea accelerată a platformei Marketplace. Într-un an vrem să ajungem la 4.000 de magazine partenere. Marketplace eMAG este cea mai mare oportunitate de creștere pentru orice comerciant”, precizează Iulian Stanciu.

Pentru îmbunătățirea timpului de livrare, eMAG va ajunge la 200 de puncte de livrare în București și în țară până la finalul lunii octombrie, din care 120 cu Poșta Română. eMAG lansează pentru București și serviciul de livrare în 2 ore, disponibil non-stop, indiferent de oră sau zi a săptămânii.

În august 2016, echipa grupului eMAG (care include alături de eMAG și Conversion, Depanero și FashionDays) a însumat 2.900 de oameni. 2.400 dintre ei, reprezentând 83%, lucrează în echipa din România.

Dezvoltarea tehnologică este realizată de o echipă formată din 600 de ingineri IT, iar în următorii doi ani eMAG va angaja alți 300 de programatori care vor lucra la dezvoltarea platformei.

Anul acesta va fi lansat, cu susținerea Naspers, eMAG Labs, un centru de testare și implementare de tehnologii noi (VR, IoT, machine learning) pentru ecommerce. Soluțiile dezvoltate de eMAG Labs vor fi folosite de Naspers la nivel global.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 15 ani investește constant în servicii care ajută clienții să salveze timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant.

Fondat în anul 1915, Naspers este un grup global de internet și divertisment și unul dintre cei mai mari investitori în tehnologie din lume. Cu prezență în peste 130 de țări și piețe cu potențial de creștere pe termen lung, Naspers construiește companii de top, care ajută oamenii și comunitățile să se dezvolte. Naspers operează unele dintre cele mai mari platforme de internet, divertisment video și media din lume.

În fiecare zi, sute de milioane de oameni folosesc produsele și serviciile companiilor în care Naspers a investit, pe care le-a cumpărat sau le-a construit, între care se numără Allegro, Avito, eMAG, Flipkart, letgo, Mail.ru (LSE: MAIL), Movile, MultiChoice, OLX, PayU, ShowMax, SimilarWeb și Tencent (SEHK 00700). Naspers este listată la bursa din Johanesburg și prin certificate americane de depozit (ADR) la bursa din Londra.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0