Înrolarea clienţilor Raiffeisen Bank 100% online, în aplicaţia Smart Mobile

Înrolarea clienţilor Raiffeisen Bank 100% online, în aplicaţia Smart Mobile

Raiffeisen Bank oferă posibilitatea de a deveni client al băncii pe un flux 100% online, prin aplicaţia Smart Mobile, fără vizite în agenţii. Oricine îşi poate deschide un cont curent la Raiffeisen Bank în câţiva paşi simpli:

  • descarcă aplicaţia Raiffeisen Smart Mobile din App Store/ Google Play pe telefonul mobil şi da click pe “Hai şi tu la Raiffeisen Bank”;
  • pozează actul de identitate şi face un selfie;
  • completează informaţiile solicitate pentru începerea unei relaţii cu banca;
  • face cunoştinţă apoi, printr-un apel video, cu un coleg Raiffeisen Bank;
  • vizualizează noul card, afla despre beneficiile ataşate ofertei ZERO Simplu şi semnează electronic contractul, printr-un cod trimis prin SMS;

Cardul Visa urmează să fie primit direct acasă, prin curier.
Informaţii pot fi găsite pe site-ul băncii https://www.raiffeisen.ro/cont-bancar-online/.

“Noul mod de a deveni client Raiffeisen Bank răspunde nevoilor actuale ale clienţilor şi confirmă tendinţa de digitalizare a proceselor spre care ne îndreptăm cu toţii. Achiziţia de produse în mediul digital are, de asemenea, o creştere naturală accelerată, influenţată suplimentar şi de perioada pandemiei, iar multe din demersurile şi lansările noastre din ultimul timp au avut ca scop întâmpinarea acestor nevoi – posibilitatea achiziţiei unui credit de nevoi personale, în câteva minute, 100% în mediu digital, lansarea modelul de Relationship Manager la distanţă, actualizarea datelor personale în Smart Mobile, subscrieri în cadrul fondurilor de investiţii din aplicaţia de mobile banking şi, acum, deschiderea relaţiei cu banca 100% online şi accesarea serviciilor bancare direct din Smart Mobile. Raiffeisen Bank va continua să facă eforturi să-şi susţină clienţi în fiecare zi, ca partener de încredere şi pe termen lung.”, a spus Cătălin Munteanu, Director Clienţi Persoane Fizice.
“Pe măsură ce interesul consumatorilor pentru plăţile online şi cele cu telefonul mobil continua să crească, ne concentrăm să ajutăm cât mai mulţi oameni să facă plăti, să trimită şi să primească bani digital, rapid şi în siguranţă. Datele Visa în România arata o creştere de peste 40% a tranzacţiilor online în prima jumătate din 2021 comparativ cu anul trecut, întrucât pandemia a creat o nevoie imediată de experienţe de plată mai sigure şi mai eficiente, ceea ce a determinat consumatorii să migreze către comerţul digital”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.
Pachetul de cont curent Zero Simplu are zero comisioane pentru cont şi card în lei, mobile banking, cont de economii, retrageri gratuite de la bancomatele oricărei bănci din România, toate aceste beneficii condiţionate de doar o plată lunară cu cardul, cu telefonul sau direct din Smart Mobile.
În plus, aplicaţia Smart Mobile le oferă clienţilor Raiffeisen Bank acces la o multitudine de beneficii direct de pe telefon: schimb valutar euro-lei şi lei-euro la curs BNR, în fiecare zi de luni-vineri, între 10:00 şi 11:00; notificări push prin care vezi instant plăţile făcute cu cardul sau încasările de pe cont, widget pentru verificarea şoldului fără autentificare în aplicaţie, deschiderea de conturi sau ataşarea de carduri suplimentare.
Clienţii care îşi deschid cont din Smart Mobile între 15 decembrie 2021 – 15 martie 2022 intră automat în tragerea la sorţi pentru câştigarea premiilor oferite de Raiffeisen Bank şi Visa: o maşină BMW 255xe Active Tourer sau unul dintre cele 5 telefoane iPhone 13.
Raiffeisen Bank este în top 5 bănci din România, cu peste 2,22 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.600 de angajați, 300 de agenţii în toată ţara, 660 de ATM-uri, 450 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) şi o reţea de peste 25.600 de POS-uri.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0