Konica Minolta a deschis un nou showroom în Bucureşti – Digital Imaging Square

Konica Minolta a deschis un nou showroom în Bucureşti – Digital Imaging Square

Konica Minolta Business Solutions România a deschis recent un nou showroom în București – Digital Imaging Square. Noul showroom este un spațiu dedicat companiilor ce activează pe piețele de imprimare profesională și industrială care vor avea ocazia de azi să descopere cele mai potrivite soluții pentru nevoile lor specifice. În același timp, prin deschiderea Digital Imaging Square, compania își consolidează angajamentul pentru susţinerea inovației și crearea de noi valori pentru clienții săi de pe aceste piețe.

Digital Imaging Square marchează o nouă etapă, deosebit de importantă și interesantă în evoluția companiei Konica Minolta în România – orientarea pe piața de imprimare industrială, cu un potențial masiv de dezvoltare. Sectorul de imprimare industrială înglobează o gamă largă de aplicații, de la tipărirea etichetelor și ambalajelor, până la imprimarea materialelor textile.

Viorica Mocanu, Director Marketing la Konica Minolta Business Solutions România: „Noul Digital Imaging Square subliniază misiunea noastră de a fi un partener de încredere și de a oferi clienților posibilitatea de a vedea și de a se inspira din aplicațiile de imprimare industrială care se pot realiza cu echipamentele noastre, dar și de a testa diverse soluții software pe care le pot folosi în activitatea zilnică pentru eficientizarea fluxurilor de lucru și creşterea productivității.”

La eveniment au participat peste 200 de furnizori de print digital, reprezentanți ai tipografiilor, editurilor, agențiilor de publicitate și de producție, profesioniștilor din industria de arte grafice, precum și ai furnizorilor de pe piața de ambalaje, etichete și plicuri, care și-au dorit să descopere noi oportunități de dezvoltare și să îşi extindă portofoliul de produse. Konica Minolta vizează să vină în întâmpinarea lor cu soluții optime pentru provocările actuale cu care se confruntă și să îi inspire pentru a-și transpune ideile în realitate, precum și pentru a genera valoare adăugată, la rândul lor, pentru clienți.

Konica Minolta a prezentat evoluția impresionantă a printului, precum și cele mai inovatoare sisteme și soluții de imprimare industrială și de producție din portofoliul companiei. Participanții la eveniment au avut parte de o experiență reală și o perspectivă amplă asupra sistemelor și soluțiilor de tipar digital, prin intermediul unor demonstrații live.

Specialiștii Konica Minolta au prezentat cele mai importante sisteme de imprimare industrială (MGI JETVARNISH 3DS + iFOIL-S și bizhub PRESS C71cf) și de producție (Accurio PRESS C6085, Accurio Print C2060L, bizhub PRO1100 și KIP 850) din portofoliul companiei. De asemenea, participanții au avut ocazia să testeze soluții software complexe de monitorizare a echipamentelor și a utilizatorilor, de securitate, de imprimare date variabile, management de culoare, de imprimare automatizată și web-to-print – pentru automatizarea proceselor de lucru, creșterea eficienței procesului de tipărire și asigurarea calității desăvârșite a printurilor.

Partener al Konica Minolta, compania Pergamon, a susținut demonstrații live pentru sisteme performante de finisare. Au mai fost prezenți Group Transilvae și reprezentantul MGI Franța, Alexandre Tavernier.

Conceptul evenimentului, „Look and Feel”, a ilustrat schimbările fascinante produse în lumea imprimării digitale, prin noile tehnologii avansate de lăcuire selectivă UV, de adăugare de efecte 3D spectaculoase și de înfoliere la cald. Lucrările imprimate se remarcă acum printr-o notă sofisticată și exclusivistă, de vitalitate și creativitate nemărginită, dar și prin percepția tactilă inedită, reușind să capteze atenția și să declanșeze emoții, îndemnându-i, astfel, pe cei din jur „să privească și să atingă”.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0