KRUK lansează KRUKpay, o platformă de interacțiune cu clienții

KRUK lansează KRUKpay, o platformă de interacțiune cu clienții

KRUK România lansează KRUKPay, o nouă platformă web ce ușurează interacțiunea cu clienții companiei din aria Servicing, persoane care înregistrează restanţe la servicii curente de utilități, telefonie, instituții bancare, financiare, medicale private şi altele. Această platformă este prima de acest fel lansată pe piața românească, asigurând astfel şi un canal de comunicare online cu acest tip de clienți, care până acum erau contactați numai telefonic, şi este disponibilă la adresa www.vreausaplatesc.ro.

KRUKPay oferă acces oricând la detalii actualizate despre restanța înregistrată de un client, îi oferă acestuia posibilitatea de a plăti suma datorată direct în contul furnizorului, fiind direcționat către platforma de plata online a acestuia,  de a face o promisiune de plată sau de a solicita să fie contactat telefonic într-un anumit interval.  Clientul are astfel  o imagine clară a sumelor pe care le are de plată şi a zilelor de întârziere pe care le acumulează, poate stabili o promisiune de plată, sau poate transmite dovada unei plăţi deja efectuate.

 

Ne-am dorit crearea unui nou canal de comunicare cu clienții, tocmai pentru a putea răspunde tuturor preferințelor acestora. Știm cu toții că suntem diferiți, iar modalitatea în care alegi să contactezi o persoană poate fi esențială pentru rezultatul unei discuții. În cazul în care KRUKPay vă este destinat, veți primi un SMS sau un e-mail cu un link personalizat, prin care veți putea accesa platforma KRUKPay, într-un mediu securizat, introducând data nașterii și numărul de telefon. Veți putea accesa simplu si rapid contul dumneavoastră și veți putea alege acțiunea pe care  doriți să o faceți, spune Roxana Bia, Directorul Ariei Servicing al KRUK România.

Dorinţa de adaptare atât la specificul activităţii partenerului de business, cât şi la nevoile şi tipologia clientului acestuia, a dus la dezvoltarea platformei KRUKPay.  În prezent, aceasta poate fi accesată de clienţii persoane fizice, care au o datorie administrată de KRUK, în numele unui partener de afaceri, şi care pot astfel avea acces la informatii actualizate.

 

Aria Servicing din cadrul KRUK Romania vizeaza colectarea creanţelor gestionate pe bază de mandat din partea comaniilor partenere de utilităţi, telecomunicaţii, servicii medicale private, dar şi instituţii bancare, financiare sau din alte domenii care se confruntă cu probleme în recuperarea datoriilor.

Dezvoltarea activităţii de servicing a creanţelor este reflectarea modului în care KRUK

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0