La Raiffeisen Bank, peste 3 milioane de plăţi automate se fac anual prin serviciul Direct Debit

La Raiffeisen Bank, peste 3 milioane de plăţi automate se fac anual prin serviciul Direct Debit

Raiffeisen Bank România anunță că serviciul Direct Debit, îmbunătăţit constant, câştiga teren în preferinţele clienţilor în defavoarea plăţilor în numerar la ghişeu. Anual, banca efectuează peste 3 milioane de plăţi automate către furnizorii de utilităţi, asiguratori, asociaţii etc.

În aplicaţiile de internet şi mobile banking de la Raiffeisen Bank, clienții pot regăsi toţi furnizorii din România care încasează facturile prin Direct Debit.

Ce înseamnă, de fapt, Direct Debit şi de ce vorbim de el?

– se activează uşor, se modifica sau se poate rezilia prin aplicaţiile de Internet Banking sau Mobile Banking;

– este rapid şi ieftin – clienţii scapă de grija facturilor, iar acestea se plătesc automat, fără întârzieri sau costuri;

– este inclus în pachetele de cont curent “Zero Simplu” şi “Zero Tot” – costul lui este zero şi nu există limită de tranzacţii.

– plăţile sunt vizibile în extrasul de cont, în Raiffeisen Online sau Smart Mobile;

– siguranţa plăţilor în limita unor sume – plătitorul poate stabili o limită maximă până la care îi poate fi debitat contul pentru plata unei facturi;

Serviciul Direct Debit oferit de Raiffeisen Bank este complet electronic, urmând trendul digital în care banca investeşte pentru confortul clienţilor.

Este un serviciu bancar care dă dependenţă de la prima utilizare: îl activezi şi uiţi de plata facturilor. Banca gestionează plăţile, iar tu câştigi timp, eviţi cozile pentru totdeauna, ai control prin stabilirea unei limite maxime de plată, în funcţie de istoricul tău cu fiecare furnizor. Practic, serviciul Direct Debit devine pentru client un contabil personal, digital, punând la dispoziţie una dintre cele mai sigure, uşor de folosit şi ieftine soluţii de plată a facturilor ” a spus Florentina Stilu, director Cash Management la Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank deserveşte 2 milioane de clienţi persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri şi 5.600 de corporaţii. La sfârşitul primului semestru din 2018, banca avea 5.099 de angajaţi, 433 de agenţii în toată ţara, peste 900 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de EPOS-uri şi 210 de maşini multifuncţionale (MFM-uri).

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0