Luptă pentru sustenabilitate: R-CREATE oferă închiriere gratuită pentru singurul ambalaj reutilizabil destinat comerțului online

Luptă pentru sustenabilitate: R-CREATE oferă închiriere gratuită pentru singurul ambalaj reutilizabil destinat comerțului online

R-CREATE, compania care a lansat ambalajul returnabil – alternativa prietenoasă cu mediul pentru împachetarea coletelor comandate online – oferă închiriereagratuităa opțiunii inovatoare de tip packaging as a service pentru urmatoarele 10 platforme de e-commerce care își anunță intenția de colaborare în luna mai. Astfel, R-CREATE invită și alte companii să participe la eforturile de sustenabilitate și își continuă misiunea de a contribui la diminuarea impactului comerțului online asupra mediului și de a oferi beneficii operaționale unice. În prezent, startup-ul românesc și-a extins lista de parteneri care au adoptat soluția către industriile de fashion, produse pentru copii, jucării și librării.

ServiciulR-CREATEeste disponibil în rețeaua națională DPD din ianuarie 2022 și înregistrează deja peste 1000 de utilizări pe lună, de la 10 branduri partenere. Soluția de împachetare eco-friendlypoate fi implementată de companiile care vând produse de dimensiuni standard, din zona de fashion (haine, încălțăminte și accesorii), cosmetice & personal care; produse pentru copii, accesorii IT&C și telefoane; jucării; bio și băcănie (produse alimentare neperisabile); cărți și accesorii de librărie.În lista partenerilor R-CREATE, care au implementat deja această opțiune,se aflăși:www.carturesti.ro;www.miniprix.ro; www.nemira.ro;www.hiphip.ro;

Astfel, oricine face cumpărături online de pe site-urile partenerilor poate alege soluția de livrare cu R-CREATE în secțiunea check-out de pe site – selectând livrare cu ambalaj reutilizabil.

„Ne bucurăm să vedem deschiderea tot mai mare a brandurilor românești pentru soluții inovatoare și sustenabile aplicate ciclului logistic de e-commerce. Pentru noi este un semn de susținere și de interes față de alegerile care urmăresc și impactul față de mediu pe care îl are businessul.Mai departe, ne propunem ca în următorii 3 ani să avem peste 1.5 milioane de tranzacții cu R-CREATE și ne dorim să ducemsoluția la cât mai multe magazine online din România. În același timp, odată cu extinderea parteneriatelor noastre ne dorim să oferim celor de acasă posibilitatea de a primi produsele comandate online de pe site-urile preferate prin livrarea cu ambalajul reutilizabil, la un click distanță.” declară Linda Vasilescu, founder R-CREATE.

Utilizarea opțiunii R-CREATE răspunde provocărilor climatice și aduce beneficii pentru companiile partenere, dar și pentru clienți.

R-CREATE înseamnă:

  • Impact redus de mediu:un ambalaj R-CREATE înlocuiește un palet de ambalaje de carton utilizate în livrările standard ale comenzilor online, ceea ce poate fi tradus în peste 10.000 de copaci salvați pe an prin folosirea R-CREATE;
  • Reducerea amprentei de carbon în timpul transportului coleteloreste un alt aspect care ajută la îndeplinirea obiectivelor conectate de sustenabiltate – forma compactă a coletelor R-CREATE reduce cu cel putin 25%volumul coletelor transportate și eficientizează încărcarea mașinilor la capacitate maximă;
  • Beneficii operaționale pentru companiile partenerecare se traduc în reduceri semnificative față de soluțiile de unică folosință pe trei direcții: timp de împachetare, spațiu salvat și minimizarea complexității;
  • Beneficii pentru clienții de acasă: ambalajul reutilizabil înlocuiește toate cutiile de carton care ajung în casa clienților la fiecare comandă online;

Ca mecanism,soluția este de tip packaging as a service: necesarul de ambalaje este livrat la depozit și facturarea se face doar pentru cele consumate.Când ajung la destinație, ambalajele se returnează pe loc după livrarea coletuluiși suntîntoarse la depozit pentru o nouă folosire. Sunt disponible ambalaje de tipul cutie, mapă sau pungă, iar în funcție de tipul de ambalaj, acesta se poate folosi între 100 și 500 de cicluri logistice.

R-CREATE estimează că va ajunge să înlocuiască anual peste cinci milioane de ambalaje de unică folosinţă cu această soluţie. Conform Fundației Ellen MacArthur* este realizabil ca în următorii ani, 20% din piața de e-commerce să adopte opțiunea ambalajelor returnabile și reutilizabile, iar obiectivul R-CREATE se conturează în jurul acestui demers. Concepte similare exista deja în SUA, dar și în Olanda, Finlanda sau Franța.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0