MasterCard și OrangeFresh implementează soluția de acceptare a plăților cu carduri contactless

MasterCard și OrangeFresh implementează soluția de acceptare a plăților cu carduri contactless

MasterCard și OrangeFresh au finalizat integrarea soluției de acceptare a plăților cu carduri contactless MasterCard și Maestro la nivelul flotei de vendomate a OrangeFresh, marcând una dintre primele implementări de acest tip din Europa Centrală și de Est. Astfel, clienții OrangeFresh vor putea beneficia de o experiență la plată simplă și eficientă, prin intermediul soluției MasterCard contactless.

Plata contactless prin cardurile MasterCard la vendomatele OrangeFresh a putut fi testată în premieră de către consumatorii din România în toamna anului trecut, în cadrul expoziției Internet & Mobile World, ce a avut loc în București, iar feedback-ul consumatorilor la prima ieșire în piață a fost unul peste așteptări. De altfel, de la implementarea soluției de acceptare a plăților contactless cu cardurile MasterCard și Maestro, aproximativ unu din cinci dintre consumatori au optat pentru această metodă de plată, potrivit datelor OrangeFresh.

OrangeFresh, parte a SAS Grup – un furnizor important de soluții de monitorizare la distanță, operează o flotă de 54 de automate de suc fresh de portocale la nivelul Capitalei. Plata cu cardul la vendomate a fost o solicitare constantă la nivelul pieței, multe dintre vendomate fiind amplasate în locații cu trafic ridicat, unde rapiditatea și eficiența plății sunt decisive pentru experiența consumatorilor. Beneficiind de expertiza și sprijinul MasterCard, OrangeFresh a realizat implementarea soluției de plată MasterCard contactless în colaborare cu Banca Transilvania, în calitate de bancă acceptatoare și furnizorul de soluții de plată electronică Ropeco.

“Credem că este important să continuăm extinderea plăților contactless, dat fiind impactul pozitiv adus de această tehnologie la nivelul experienței de plată, precum și feedback-ul pe care l-am primit din partea comercianților și a consumatorilor. Piața vendomatelor este una dezvoltată în România, dar încă tributară soluțiilor tradiționale de plată cu numerar, monede sau bancnote. Orice discuție purtată cu operatori și furnizori de tehnologie de pe această piață indica nevoia de dezvoltare a soluțiilor de plată cu cardul la vendomate. Avantajele au fost evidente atât operațional, cât și comercial. Colaborarea cu OrangeFresh și partenerii lor a rezultat nu doar în prima implementare completă la nivelul unei rețele de vendomate din România, dar a condus și la apariția primei soluții complete de plată cu cardul la vendomate care poate fi utilizată de orice alt operator. MasterCard va continua să susțină inițiativele de dezvoltare a plăților electronice, iar prin această implementare am deschis un nou front de lucru pe piața din România și probabil în regiune,” a declarat Gabriel Ghiță (foto), Head of New Business CEE, MasterCard Europe.

„Implementarea plăților cu carduri bancare a fost primită cu entuziasm în locațiile tip imobile de birouri, unde beneficiile, dar și popularitatea metodei de plată contactless la nivelul consumatorilor sunt evidente, în termeni de rapiditate, siguranță și eficiență a tranzacțiilor. Credem că în maximum 2 ani de zile, pe măsură ce ponderea cardurilor contactless va continua să crească și tot mai mulți clienți se vor obișnui cu noua metodă de plată, acest tip de plată o să ajungă să reprezinte peste 30% din totalul plăților. Câștigul real va fi eliminarea cash-ului, pentru noi, și eliminarea problemelor generate de nevoia de a avea bani potriviți pentru cumpărarea unui produs din vendomate de către clienți, care pot utiliza cardul lor contactless ca să achiziționeze produsul dorit” a afirmat Adrian Dinu, Owner, Orange Fresh.

„Ne bucurăm că am reușit într-un timp record să oferim pieței românești prima soluție bancară de plată de tip contactless la nivelul vendomatelor. Practic, prin această soluție, Orange Fresh pune la dispoziția utilizatorilor, posesori de carduri MasterCard contactless, o modalitate de plată mult mai rapidă, comodă și simplă, generând un confort sporit și o experiență plăcută. Suntem convinși că astfel de soluții reprezintă viitorul în zona sistemelor de plăți oferite clienților noștri” a declarat Marius Flore, Director Canale Electronice, Banca Transilvania.

Evoluția accelerată în materie de grad de adopție a tehnologiei contactless a devenit o tendință pe plan local, unde există o masă critică de early adopters ai tehnologiilor inovatoare. De altfel, MasterCard este primul și cel mai proeminent promotor al plăților contactless în România, introducând această tehnologie la marii retaileri, în transportul public sau la casele de bilete și punctele de food&bar ale celor mai mari festivale culturale din țară. Campaniile și inițiativele MasterCard au susținut accelerarea implementării tehnologiei contactless la POS-uri, volumele tranzacționate pe plan local prin intermediul cardurilor MasterCard și Maestro contactless înregistrând o creștere de 930% între 2014 și 2015. Totodată, numărul tranzacțiilor cu carduri contactless MasterCard sau Maestro a crescut cu 636% anul trecut, prin comparație cu 2014.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0