Măsurile anunțate de ING Bank România pentru clienții cu credite

Măsurile anunțate de ING Bank România pentru clienții cu credite

Revenim cu detalii privind modul în care clienții ING Bank, persoane fizice și juridice, pot solicita amânarea obligațiilor de plată scadente reprezentând credit, dobânzi și comisioane pentru o perioadă de 1-9 luni, precum și normele de implementare, potrivit prevederilor OUG 37/2020.
Astfel, schema de sprijin anunțată de ING Bank pentru clienții săi în data de 17 martie va fi înlocuită de prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 37/2020, care prevalează și care prevede condiții mai favorabile clienților.
Printre condițiile instituite prin acest act normativ se numără o aplicabilitate mai largă, acoperind toate categoriile de clienți, posibilitatea de a amâna plata ratelor și/ sau dobânzilor pe o perioadă aleasă de debitori de până la 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020, precum și un proces simplificat de acceptare a noilor condiții contractuale, fără întocmirea de acte adiționale și fără necesitatea deplasării la sediul băncii.
Clienții noștri pot afla toate informațiile referitoare la activitatea băncii, actualizate în timp real, precum măsurile de sprijin, normele de aplicare și condițiile de eligibilitate potrivit OUG 37/2020, recomandările băncii sau donațiile care se pot face în Home’Bank pentru diminuarea efectelor COVID-19 la https://ing.ro/lp/informatii-utile-coronavirus.

Pentru clienții persoane fizice
Clienții care doresc să beneficieze de amânarea ratelor aferente creditului, fie că este vorba despre un credit de nevoi personale sau unul garantat cu ipotecă, trebuie să completeze formularul care se regăsește pe site-ul ING AICI, până cel târziu pe data de 14 mai 2020 inclusiv.
Pentru clienții care au solicitat deja amânarea ratelor prin soluția oferită de ING (de până la două luni), aceștia vor fi migrați pe noua opțiune, conform OUG 37/2020, aceasta fiind mai favorabilă, cu o perioadă de până la 9 luni de amânare a obligațiilor de plată, dar și un proces de obținere simplificat, fiind necesară doar notificarea clienților. De asemenea, ne dorim să asigurăm accesul unitar tuturor clienților la oferta prevăzută de cadrul legal, respectiv OUG 37/2020.
Clienții pot trimite solicitarea de amânare conținând toate informațiile din formular și prin e-mail la contact@ing.ro, prin telefon la 031 406 2464 sau prin scrisoare pe adresa ING Bank, Str. Aviator Popișteanu nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, București.
Clienții ING Bank vor fi contactați în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data primirii solicitării cu un răspuns.

Pentru clienții persoane juridice
În contextul noilor reglementări legale, ING Bank va răspunde solicitărilor privind cererile de amânare la plată a creditelor, pentru fiecare caz în parte.
Clienții pot solicita amânarea obligațiilor de plată scadente reprezentând credit, dobânzi și comisioane pentru o perioada de la 1 la 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020. În perioada de amânare la plată se va calcula dobândă, conform prevederilor contractelor de credit. Aceasta va fi achitată după perioada de amânare la plată, prin capitalizarea dobânzii aferente perioadei de amânare, respectiv adăugarea dobânzii astfel acumulate la soldul creditului existent la sfârșitul perioadei de suspendare și eșalonarea până la noua maturitate, prin recalcularea obligațiilor de plată lunare. Perioada de creditare se va putea extinde cu perioada de amânare la plată.
Clienții care doresc să apeleze la suspendarea plății ratelor la creditul/ creditele acordate de ING Bank în baza OUG 37/2020, pot descărca și completa formularul care se regăsește pe site-ul băncii AICI și pot trimite solicitarea până la data de 14 mai 2020 Managerului de Relație, sau la adresa de e-mail AmanareRatePJ@ing.com, adresă dedicată pentru IMM-uri și micro-întreprinderi.
Clienții care nu îndeplinesc condițiile de eligibilitate conform Ordonanței, pot contacta banca pentru găsirea unei soluții optime de restructurare.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0