MyBRD Mobile, un nou serviciu complet şi complex de mobile-banking oferit clienţilor BRD

MyBRD Mobile

BRD a lansat ieri un serviciu de mobile banking complet nou, multaşteptat de piaţă, la standarde moderne şi competitive. Pe scurt, aplicaţia MyBRD Mobile, implementată şi oferită de bancă clienţilor săi de retail cu sprijinul furnizorului european de soluţii e-banking IND Group, este un serviciu cuprinzător care, pe lângă acele caracteristici clasice ale unui astfel de serviciu, aduce noutăţi absolute.

MyBRD Mobile le oferă utilizatorilor posibilitatea de a realiza transferuri securizate de bani, de a plăti facturile şi de a obţine informaţii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil. Aplicaţia este compatibilă cu telefoanele smartphone (iOS, Android şi Windows) şi tabletele (iPad, Android), fiind disponibilă gratuit pentru descărcare în magazinele virtuale de aplicaţii specifice. De asemenea, MyBRD Mobile este optimizată pentru accesare prin browser mobil la adresa www.mybrdmobile.ro şi prin USSD la numărul scurt dedicat *117#.

Aplicaţia MyBRD Mobile permite scanarea codului de bare al facturilor, transferurile către coduri QR şi către numere de telefon.

O primă noutate salutară pe piaţa locală a soluţiilor de profil este posibilitatea de transfera bani prin smartphone din contul personal către alt număr de telefon mobil, chiar dacă beneficiarul are sau nu cont bancar. După aprobarea tranzacţiei prin MyBRD Mobile, care are încorporat un token mobil, expeditorul trebuie să  transmită destinatarului prin SMS, telefonic, e-mail sau verbal, cheia de securitate care autentifică unicitatea tranzacţiei, beneficiarul şi suma.

Beneficiarul poate intra în posesia banilor la orice unitate BRD, prezentând un act de identitate pentru autentificarea numelui şi cele două „chei” – codul primit de către expeditor, precum şi cheia proprie de securitate.

Cea de a doua noutate  absolută o reprezintă transferul de bani prin bump, de la un smartphone la smartphone prin simpla atingere a telefoanelor, pe seama tehnologiei NFC (Near Field Communication), pentru care e nevoie însă de terminale inteligente compatibile NFC şi card microSD. Evident, este necesar ca ambii parteneri implicaţi în tranzacţie să aibă aplicaţia descărcată şi să aibă conturi BRD. Tranzacţia se execută dacă în prealabil a fost  completat numele beneficiarului, numărul său de telefon, codul individual IBAN şi valoarea sumei expediate.

„Sperăm să atragem 50.000 de clienţi pe an sau 4.000 de clienţi pe lună. Cifrele privind primele vânzări sunt încurajatoare”, a declarat Bogdan Spuza (foto), director de marketing şi management al produsele în cadrul BRD.

Comisionul pentru servicul MyBRD Mobile este de 1 euro/lună, dar oficialii  băncii recomandă alegerea unui pachet standard ce cuprinde Mobile Banking, Internet Banking, Cont Curent, Card de debit, serviciul Vocalis şi asigurare medicală, la preţul de 6,5 lei/lună.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0