NETOPIA mobilPay și GarantiBank lansează o campanie de stimulare a comercianților online

e-commerce

NETOPIA mobilPay, un lider local pe segmentul microplăților, a lansat în parteneriat cu GarantiBank, una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci de pe piața locală, o campanie cu 0% comisioane pentru Black Friday și perioada sărbătorilor de iarnă. Astfel, comercianții online care vor implementa sistemul de procesare plăți NETOPIA pe platformele lor și care își vor deschide un cont curent la GarantiBank în perioada 20 noiembrie – 31 decembrie 2013, vor beneficia de 0 costuri de procesare pentru plățile integrale, indiferent de volumele procesate. În plus, nu există costuri de înregistrare sau costuri fixe lunare.

NETOPIA mobilPay și GarantiBank doresc să încurajeze astfel piața de comerț online și să promoveze plățile cu cardul în mediul online în rândul comercianților. În urma acestei campanii, cele două companii estimează că peste 150 de comercianţi online se vor înscrie pe platforma de plăţi mobilPay.

“NETOPIA a devenit sinonim cu inovația în ceea ce privește plățile online, încurajând comercianții să implementeze acest sistem. În timpul celei mai aglomerate perioade de vânzări a anului, comercianții vor beneficia de comisioane 0%, indiferent de volumele procesate, ceea ce înseamnă o reducere a costurilor față de plățile în numerar. Astfel de campanii determină sute de comercianți să adopte plățile cu cardul și le permit să testeze cât de simplu de folosit și sigur este acest sistem, oferindu-le o serie de beneficii și avantaje”, a declarat Antonio Eram, CEO NETOPIA.

“Parteneriatul cu NETOPIA mobilPay face parte din strategia noastră de a oferi tehnologii și produse utile clienților noștri, făcându-le disponibile cât mai multe alternative de plată, facile și eficiente. Prioritatea noastră este să avem clienți mulțumiți, iar această campanie se adresează segmentului de comercianți online”, a declarat Anca Motcă, director general adjunct în cadrul GarantiBank România.

NETOPIA mobilPay și GarantiBank sunt parteneri din 2010. În această perioadă, cele două companii au procesat aproximativ 5 milioane de tranzacții online cu cardul.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0