Nordic Food distribuie în România conservele premium de pește marca John West

Nordic Food distribuie în România conservele premium de pește marca John West

Nordic Food, una dintre cele mai mari companii în domeniul distribuției produselor alimentare premium, își consolidează poziția pe segmentul conservelor de pește prin încheierea unui parteneriat cu Thai Union, unul dintre liderii mondiali în producția de pește și a fructelor de mare. Grupul Thai Union din Thailanda este un lider în producția conservelor de ton, cu 18% din producția mondială, deținând totodată operațiuni în întreaga lume, prin rețeaua integrată de producție, distribuție și cercetare.

Prin intermediul acestui parteneriat, Nordic Food distribuie în România produsele brandului John West, aflat în portofoliul grupului Thai Union din 2010. Fondat în 1857 în Marea Britanie, John West este unul dintre cei mai mari producători de conserve de pește din lume, remarcându-se totodată prin ideile inovatoare, preocuparea pentru gustul și calitatea produselor, rețete sănătoase, disponibile în conservă, ready-to-eat.

John West este primul care a introdus pe piață conserva de ton „no drain” care nu necesită scurgere înainte de a fi consumată , macroul gătit la abur, sardinele gătite la grătar, infuziile care combină tonul sau somonul cu diverse condimente (busuiocul, chili, lămâia), în cutii cu capac ce poate fi închis după deschidere, dar și conserve ready-to-eat.

Suntem mândri de faptul că Nordic Food are oportunitatea de a lansa și de a dezvolta brandul John West în România. Este o provocare pentru noi deoarece segmentul de piață este aglomerat, însă avem încredere în calitatea produselor John West și credem că putem să-l dezvoltăm, astfel încât românii să-l includă în opțiunile lor alimentare. Credem totodată că John West răspunde foarte bine consumatorilor riguroși, atenți la ceea ce aleg din raft, preocupați de un stil de viață sănătos”, a explicat Ciprian Moldoveanu, general manager Nordic Food.

Potrivit datelor SNA Focus (nov. 2015 – nov. 2017) prezentate de Florin Panfile, directorul comercial al Nordic Food, piața locală de conserve de pește este situată la nivelul valorii de 80 milioane euro. Structura pieței conservelor este una previzibilă: peste 50% dintre conserve sunt cele cu ton, 17% cu sardine, 13% cu hering și 10% cu macrou. Românii preferă conservele de pește în ulei vegetal în proporție de 45%, în sos de roșii 20%, în suc propriu 17% și în ulei de măsline – 14%. Interesant e faptul că doar 10% dintre consumatori aleg conserve de pește săptămânal, 30% lunar și 60% mai rar decât lunar.

În prima etapă, Nordic Food va distribui doar 4 categorii de produse John West (conserve „no drain”, infuzii de ton și somon, plus gustările Light Lunch, ideale pentru cei care nu vor să facă compromisuri atunci când vor să mănânce gustos, rapid și sănătos). Anul viitor vor fi introduse alte 6 categorii (conserve cu macrou, sardine, fructe de mare, somon, pateu de ton și icre).

Produsele John West se vor regăsi în toate magazinele mari din România (supermarketuri și hypermarketuri) până la finalul anului, urmând ca distribuția să crească în următorii doi ani.

John West, parte din Thai Union, este lider pe piețele de conserve de pește din Marea Britanie, Irlanda și Olanda. La rândul său, Thai Union este cel mai mare producător de conserve de ton din lume, cu un procent de 18% din volumul producției globale. Compania are afaceri de 4 mld dolari, o istorie de 40 de ani și o echipă de 49.000 de oameni implicați în dezvoltarea produselor sustenabile și inovative. Operațiunile Thai Union sunt răspândite în întreaga lumea (Europa, America, Asia și Africa), compania deținând în total 17 unități de producție.

Nordic Food a fost înființată în anul 1994 cu 100% capital românesc, sub denumirea de Nordic Import-Export. Astăzi, Nordic Food este o companie de vânzări, marketing și merchandising cu acoperire națională. Partenerii Nordic Food sunt în principal producători puternici din întreaga lume. În portofoliul companiei se găsesc astăzi 2.500 de produse alimentare premium împărțite în cinci categorii: produse proaspete, produse uscate, fructe&legume, produse congelate și ingrediente specializate.

Produsele internaționale premium ajung în toată țara prin intermediul celor 4.000 de clienți direcți și 25 de subdistribuiori Nordic Food. În total, compania a ajuns astăzi la un număr de 244 de angajați.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0