Noua platformă OMNIdoc a OMNIASIG:  Primul flux 100% digital pentru accesarea serviciilor medicale asigurate este acum disponibil în peste 400 dintre clinicile partenere la nivel național

Noua platformă OMNIdoc a OMNIASIG: Primul flux 100% digital pentru accesarea serviciilor medicale asigurate este acum disponibil în peste 400 dintre clinicile partenere la nivel național

OMNIASIG Vienna Insurance Group anunță dezvoltarea și implementarea noii proceduri inovative de accesare a serviciilor medicale prin OMNIdoc, prima platformă digitală proprie a unui asigurător din România dedicată gestionării și autorizării 100% online a serviciilor medicale prin asigurarea de sănătate OMNI+. Astfel, în continuarea eforturilor de a oferi o experiență superioară clienților și o acoperire extinsă la nivel național, peste 400 de clinici partenere au implementat cu succes portalul digital OMNIdoc până în acest moment, iar procesul continuă pentru a cuprinde întreaga rețea de clinici partenere OMNIASIG. 

În spiritul angajamentului nostru pentru inovație și digitalizare, OMNIdoc este soluția optimă pe care o oferim clienților noștri care au o asigurare de sănătate OMNI+, pentru a facilita accesul rapid și eficient al acestora la servicii medicale de calitate în clinicile partenere OMNIASIG. Prin intermediul acestei platforme digitale, asigurații OMNIASIG vor beneficia de autorizarea serviciilor medicale direct între clinică și OMNIASIG, fără a fi nevoiți să contacteze în prealabil Call Center-ul OMNIASIG pentru pre-autorizarea serviciilor. Această nouă facilitate pe care OMNIASIG o oferă asiguraților săi transformă OMNI+ în singura asigurare de sănătate din România care dispune de ambele variante de autorizare disponibile, oferind astfel flexibilitate deplină în accesarea și autorizarea serviciilor medicale acoperite. 

„OMNIdoc este o soluție inovatoare prin care redefinim modul în care clienții interacționează cu serviciile de asigurare. Punem acum la dispoziția asiguraților noștri două modalități diferite, dar la fel de eficiente, pentru accesarea serviciilor medicale prin asigurarea de sănătate: prima, prin intermediul Call Center-ului nostru, sau online, pe www.omniasig.ro, și, a doua, autorizarea serviciilor direct între clinică și OMNIASIG, prin OMNIdoc. Această nouă soluție reflectă angajamentul nostru pentru standardele înalte de calitate și pentru o dezvoltare continuă a experienței clienților în relația cu OMNIASIG, cu scopul de a fi mereu un partener de încredere pentru aceștia. 

OMNIdoc nu este doar o modalitate eficientă de a facilita accesul la serviciile medicale, ci și un instrument prin care susținem angajamentul OMNIASIG pentru protecția mediului. Trecerea la un proces digital de comunicare și avizare implică un consum redus de hârtie, iar acest pas contribuie la diminuarea amprentei de carbon și susține obiectivele cu privire la impactul asupra mediului, pe măsură ce OMNIdoc este implementat de tot mai multe clinici partenere la nivel național”, a declarat Mihai Tecău, CEO OMNIASIG Vienna Insurance Group.

OMNIASIG înțelege importanța interacțiunii umane pentru asigurații care se confruntă cu probleme medicale și au nevoie să acceseze asigurarea de sănătate OMNI+. Prin urmare, pentru a le oferi un plus de siguranță și suport, serviciile sunt în continuare la dispoziția lor și prin metoda tradițională, prin intermediul serviciului de Call Center oferit de OMNIASIG (021.9669), la care asiguratul poate suna pentru a solicita autorizarea serviciilor dorite. 

Alternativ, prin modalitatea 100% digitală, procesul de autorizare are loc direct între clinică și OMNIASIG, prin platforma OMNIdoc:

  • Asiguratul se prezintă în clinica parteneră OMNIdoc fără să fie nevoie de autorizare în Call Center înainte de programare.
  • Asiguratul precizează la recepția clinicii că este asigurat OMNIASIG.
  • Personalul clinicii va autoriza serviciul programat direct cu OMNIASIG, prin flux 100% digital.
  • Pentru serviciile suplimentare programate la aceeași clinică, se solicită direct personalului din recepție autorizarea prin OMNIdoc înainte de încheierea vizitei. 

OMNIdoc reprezintă un salt semnificativ în evoluția accesului la serviciile medicale. Ca partener de încredere al OMNIASIG, suntem încântați să facem parte din această inițiativă, care aduce beneficii directe asiguraților și ne ajută pe noi, furnizorii de servicii medicale, să fim mai eficienți în îngrijirea pacienților. În afară de fluidizarea activității administrative, OMNIdoc devine pentru noi un instrument de consolidare a relației cu pacientul, pentru că reducând la minim timpul alocat proceselor birocratice putem investi mai mult în grija pe care o oferim pacienților și a relației pe care o construim cu ei”, a declarat Adrian Bădescu, Director General, Fondator Clinicile Medici’s.

OMNIASIG își asumă angajamentul de a continua extinderea implementării platformei OMNIdoc, în vederea înregistrării unui număr cât mai mare de clinici partenere în rețea. Lista completă a clinicilor partenere înrolate în platforma OMNIdoc este disponibilă urmând acest link din website-ul OMNIASIG.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0