Noul operator virtual în Call Center-ul Raiffeisen Bank se numeşte Ana

Noul operator virtual în Call Center-ul Raiffeisen Bank se numeşte Ana

Raiffeisen Bank implementează un nou canal de interacţiune cu clienţii care apelează telefonic banca pentru suport, canal care va permite acestora interacţiunea pe bază de voce (automatic speech recognition). Ana este operatorul virtual cu care clienţii băncii vor putea interacţiona telefonic.

Soluţia de interacţiune la distanţă – Interactive Voice Response – Natural Language Understanding (IVR-NLU) – se bazează pe cea mai modernă tehnologie ce permite accesarea rapidă a informaţiilor, produselor şi serviciilor băncii, prin intermediul telefonului, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Soluția IVR-NLU respectă cerinţele de securitate necesare tranzacţionării de fonduri, fiind uşor de utilizat de către clienţi.

Operatorul virtual identifică motivul apelului către bancă şi apoi răspunde solicitării direct sau redirecţionează clientul către operatorii din Call Center. În acest fel, un număr important de apeluri vor fi tratate in IVR-NLU, prin functionalităţi de self-service, conducând la reducerea duratei de interacţiune cu clientul prin telefon.

Accesarea operatorului virtual Ana se face prin apelarea la *2000 sau la numerele +40.372.213.002/+40.213.063.002, atât din ţară, cât şi din străinătate. Exprimarea motivului apelului trebuie să fie făcută în câteva cuvinte clare, relevante, simple. De exemplu: “Deblocare utilizator Raiffeisen Online”, “Nu pot să folosesc cardul bancar”, “Vreau să fac o reclamaţie” etc.

Raiffeisen Bank este o bancă universală care deserveşte 2 milioane de clienţi persoane fizice, 100.000 IMM-uri şi 8.200 de companii. Reţeaua Raiffeisen Bank numără peste 500 de unităţi, peste 1.140 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri şi peste 60 de MFM-uri.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0