Numire nouă la New Kopel Group

Numire nouă la New Kopel Group

Alina Meleşcanu este, de astăzi, noul Marketing & PR Manager New Kopel Group. Responsabilitatea sa este să propună şi să implementeze strategia de comunicare internă şi externă a companiei. Anterior, Alina Meleşcanu a fost Business Unit Director în cadrul Ogilvy Public Relations Bucharest şi PR Director la Rogalski Damaschin Public Relations.

Alina Melescanu

Urmând direcţia pieţei, este un pas firesc în cariera mea şi un mod deschis în care îmi exprim atitudinea faţă de evoluţia profesională. Am responsabilitatea dezvoltării şi comunicării unui brand matur ca parte dintr-o echipă care simte şi crede că singurul răspuns potrivit pentru piaţa din România este “Always Yes!””, Alina Meleşcanu.

Cu 13 ani de experienta în PR şi comunicare, Alina Meleşcanu s-a format ca profesionist în zone precum consumer marketing, corporate communications, CSR, social marketing, crisis management, social media şi influencers management pentru domenii ca FMCG, sănătate, leasing, financiar, imobiliar, construcţii şi energie.

Printre cele mai importante branduri din portofoliul său se numără Deloitte, INTERAMERICAN, Metropolitan Life, Bayer, Pfizer, GSK, Spitalul Euroclinic, Reţeaua Privată de Sănătate REGINA MARIA, Comisia Europeană, Parlamentul European, Ambasada Olandei, Colgate & Palmolive, Farmec – Gerovital, Plus Discount, Tassullo, PPD, Philips, BAT, Cramele Halewood, Proiectul Baneasa, Ţiriac Imobiliare, Immochan, Sonae Sierra, Caroli Foods Group, RePower şi Second Life. În cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, Alina Meleşcanu a primit numeroase disctincţii (Golden Award for Excellence pentru “Băneasa Shopping City, cel mai aşteptat mall din Romania!”; 2 Silver Awards for Excellence pentru Campania Institutului “Marius Nasta”, “Fumatul este o boală”, şi pentru Campania Interamerican, “Olimpici în asigurări; 2 IPRA Golden World Awards pentru proiectul “Virtual Life Bucharest, What a fun time to be here!”).

New Kopel este un grup de companii, lider în industria auto româneasca. Parte a grupului Shlomo, una dintre cele mai mari holdinguri din Israel, New Kopel a apărut pe piaţa din România în 2005. Este singura companie care oferă, în acelasi timp, servicii de leasing operaţional, fleet management şi rent-a-car. Din 2006, New Kopel este licenţiat exclusiv SIXT Rent a Car. SIXT este unul dintre cei mai mari furnizori internaţionali de servicii rent-a-car, cu 3.500 de locaţii în 180 de ţări.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0