Octombrie 2013 – lună plină pentru TotalSoft

FreeImageWorks.com

Luna recent încheiată a fost una de vârf pentru compania TotalSoft. Liderul local al pieţei de soluţii software pentru business a lansat noua generaţie a soluţiei software destinată gestionării activităţii unei companii – Charisma ERP 2014. Lansarea a avut loc cu ocazia evenimentului Zilele TotalSoft din 29-30 octombrie, cea mai mare întâlnire cu utilizatorii susținută de o companie din IT-ul românesc. Charisma ERP 2014 integrează o serie de tehnologii şi module noi, dezvoltate intern de către TotalSoft, dar și soluții “third-party” care extind funcţionalităţile produsului, propunând pieței o soluţie completă și robustă.

“Charisma ERP 2014 aduce un plus semnificativ de performanță, flexibilitate și calitate. Este orientarea care ne preocupă în mod constant și care în noua versiune a produsului se reflectă în principal în  tehnologiile de ultimă generație pe care le-am adoptat și în portarea cât mai multor zone ale sistemului pe dispozitive mobile. Creșterea uzabilității, prin adopția tehnologiilor mobile, este un trend care va continua în Charisma, zonele de vânzare, achiziții, ofertare și comenzi sunt următoarele vizate. Evoluția Charisma va fi în permanență în pas cu schimbările mediului economic și cu creşterea exigenţei clienţilor.” a declarat Liviu Dan Drăgan (foto), General Manager,  TotalSoft.

Printre noutăţile aduse de Charisma ERP 2014 se află o soluție de eProcurement, destinată optimizării proceselor de achiziții, un nou instrument de urmărire și planificare a plăților, precum și un sistem de management al relației cu clienții care îmbină principiile native de CRM cu cele specifice jocurilor (gamification). Componenta de HR a sistemului a fost completată cu un sistem de pontaj electronic destinat echipelor mobile, prevăzut cu cititoare de card și de amprentă digitală, dar și cu funcționalități de localizare a echipamentelor prin GPS.

Pentru a răspunde modificării legislaţiei europene în zona sistemului financiar-bancar, TotalSoft a implementat deja sistemul SEPA (Single Euro Payments Area), asigurând posibilitatea realizării plăților/încasărilor în euro înainte de termenul limită impus de autorități (1 februarie 2014). De asemenea, Charisma 2014 include un modul specific de facturare electronică (generare document, semnare, marcare temporală, returnare document și arhivarea lui într-un centru de date dedicat), care automatizează complet procesul de facturare, indiferent de volumul de activitate al companiei utilizatoare.

TotalSoft a continuat strategia de migrare a soluţiilor de business spre dispozitive mobile, în vederea creșterii agilității companiilor. Astfel, Charisma 2014 se integrează cu soluții mobile noi, precum Charisma Cash Flow, Charisma MedCare, Charisma CRM (atât pentru automatizarea forţelor de vânzări, cât şi a echipelor tehnice din teren) sau raportări de tip organigramă HR.

Prin Charisma eProcurement, companiile au la dispoziție instrumentul ideal pentru optimizarea planificării şi execuţiei proceselor de achiziţii, de contractări şi renegocieri cu diverşi parteneri. Sistemul on-line de achiziții și licitații include politici şi practici utilizate în cele mai mari companii din România și este deja utilizat de nume ca Rafinăria Petrotel Lukoil sau Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria.

Noul modul de Cash Flow, disponibil inclusiv pe smartphones, permite financiarilor să planifice plăţile şi să menţină cel mai ridicat nivel de lichidităţi în condiţii de risc financiar şi legal minim. Prin fixarea corectă a ţintelor de plată sau de lichidităţi, prin condiţionarea plăţilor în funcţie de încasări şi prin evaluarea realistă a costului amânării plăţilor, managementul fluxului de numerar poate fi acum controlat mult mai bine.

Charisma este partener de încredere pentru mai mult de 1000 de companii, reunind practic cea mai mare bază de clienți din sectorul Medium-Large Enterprise din România. Din portofoliul său fac parte lideri de piață, companii precum TCE 3 Brazi, MedLife, UniCredit Țiriac Bank, Raiffeisen Leasing, Fildas Trading, Caroli, GE sau Mediplus. TotalSoft, prin Charisma ERP, a ocupat în ultimii 3 ani consecutiv locul 1 în topul furnizorilor de soluții ERP din România, conform studiilor realizate de compania de analiză de piață Pierre Audoin Consultans.

În cadrul evenimentului anual Zilele TotalSoft, cei peste 1.000 de parteneri de afaceri din 25 de ţări au descoperit lucruri de interes pentru comunităţile Charisma şi Primavera, experienţa unor companii-client de prestigiu (Azomureş, MedFlife, Carmistin, Mega Image, OMV Petrom, Lukoil etc), împărtăşită direct, fiind unanim apreciată.

Cu peste 19 ani de experienţă, TotalSoft este cel mai important furnizor de ERP din România, conform companiei de analiză de piață Pierre Audoin Consultants. Cu un portofoliu de 1500 de clienţi în sectorul privat şi public din 27 de ţări, printre care USA, Germania, Austria, UK, Italia sau Franţa, TotalSoft deţine o expertiză de necontestat în 9 verticale industriale, cu un focus special în domeniile: retail și distribuție, agricultură, oil&gas, servicii financiare și medical.

Compania deţine suita proprie de soluţii software, Charisma Business Suite, din care fac parte sisteme recunoscute la nivel internațional, cum ar fi Charisma ERP, Charisma HCM sau Charisma Medical Software.

TotalSoft este parte a grupului Global Finance, una din cele mai importante firme de investiţii private din Europa de Sud-Est cu birouri în Atena, Bucureşti, Sofia şi Belgrad. Global Finance administrează fonduri de peste 850 milioane euro şi a realizat peste 70 de investiţii de la înfiiţarea sa, în 1991.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0