Otto Broker Asigurări își redeschide cele 26 de birouri din centre comerciale din toată țara

Otto Broker Asigurări își redeschide cele 26 de birouri din centre comerciale din toată țara

  • 26 de birouri Otto Broker situate în centrele comerciale din principalele orașe din România și-au reluat activitatea,
  • 65% dintre clienții Otto Broker care au achiziționat asigurări prin telefon sau email in aprilie si mai au preferat plata online,
  • În aceeaşi perioadă, cele mai cumpărate produse de asigurări prin intermediul Otto Broker au fost asigurări auto, de locuință și de accident persoane.

Odată cu deschiderea centrelor comerciale, Otto Broker Asigurări își reîncepe activitatea în cele 26 de birouri situate în principalele centre comerciale din București, Brașov, Constanța, Iași, Focșani și Galați. Astfel,  70% din personalul companiei care încă mai lucra de acasă își reia programul de lucru normal. Programul fiecărui birou este afișat online.

În perioada stării de urgență, activitatea Otto Broker a migrat către online, compania oferind soluții pentru toți clienții săi, iar 25% dintre aceștia au și migrat către instrumentele online. 65% dintre clienți au optat pentru soluții hibride, comandând prin telefon și email produse de asigurări și realizând plățile online. Cele mai cumpărate asigurări în perioada martie-mai au fost cele auto (RCA, CASCO și Asistență Rutieră), de locuințe și asigurarea personală de accident.

Siguranţa şi sănătatea clienţilor și angajaţilor sunt prioritare pentru Otto Broker și astfel, odată cu redeschiderea birourilor, au fost aplicate măsurile prevăzute de normele de distanțare socială precum:

  • Obligativitea purtării măștilor de protecție de către angajați și de clienți
  • Ecrane de protecție de plexiglas
  • Dezinfectare periodică a suprafețelor de lucru
  • Existența dozatoarelor cu dezinfectant pentru clienți și angajați în fiecare birou
  • În plus, recomandăm plata cu cardul și instruim clienții să păstreze distanța în cazul formării de cozi ???

„Am reușit în perioada de urgență să răspundem nevoilor de asigurare a clienților prin implementarea unor canale de comunicare și achiziții produse atât online, cât și prin telefon sau mail. Reacția pozitivă a clientilor de a trece de la offline la online ne-a bucurat foarte mult. Cu toate acestea, clienții sunt obișnuiți să stea față în față cu unul dintre consultantii noștri atunci când decid să achiziţioneze un produs de asigurare, astfel că redeschiderea birourilor este un moment mult așteptat atât de colegii noștri cât și de clienți. Suntem pregătiţi ca în perioada următoare, din cauza contextului, să răspundem nevoilor clienților noștri mai ales în legatura cu asigurările de sănătate și viață”, spune Victor Sraer, CEO Otto Broker Romania.

Older Post

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0