Performanţa reţelei Orange – confirmată pentru al doilea an consecutiv de rezultatele Netograf

Performanţa reţelei Orange – confirmată pentru al doilea an consecutiv de rezultatele Netograf

Orange primeşte recunoaşterea netograf.ro, aplicaţia online dezvoltată de ANCOM pentru monitorizarea calităţii serviciilor de internet, pentru cele mai bune viteze de download în 2016, fiind al doilea an consecutiv în care compania înregistrează această performanţă.

Conform cifrelor publicate de ANCOM (Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii), viteza medie înregistrată a fost de 32,61 Mbps. Performanţa reţelei Orange este unul din cei mai importanţi factori pentru clienţi, fapt susţinut si de rezultatele din ediţia din 2016 a campaniei Orange 4G Fun Kit, ce a aratat că 96% dintre clienţi sunt mulţumiţi de experienţa de download. Acest lucru se datorează investiţiilor dedicate extinderii acoperirii 4G, în urma cărora, la finalul anului anterior, 6.700 de localităţi beneficiau de acoperire.

Clienţii Orange au acces la cele mai mari viteze de dowload la nivel naţional, prin intermediul celei mai extinse reţele 4G din România, care acoperea peste 97% din populaţia urbană şi peste 80% din populaţia totală a ţării la final de 2016. Pentru a răspunde dorinţelor utilizatorilor, extinderea acoperirii s-a realizat ţinând cont de feedbackul acestora, acordat prin intermediul aplicaţiei Orange 4G Fun Kit. În urma votului din aplicaţie, clienţii Orange au ales judeţele în care compania să prioritizeze lucrările de acoperire.

Atenţia constantă acordată performanţei reţelei 4G răspunde nevoii în creştere de conectivitate, reflectată şi în numărul de clienţi 4G care, la 31 decembrie, ajungea la peste 2,2 milioane (număr dublu faţă de finalul anului 2015). De asemenea, ca urmare a extinderii reţelei şi a dezvoltării portofoliului şi ofertei de telefoane smart, traficul de internet mobil s-a dublat în 2016 vs 2015, iar traficul 4G a crescut de patru ori.

Performanţa reţelei mobile a fost, de altfel, confirmată pentru al treilea an consecutiv şi de unul dintre cele mai mari organisme internaţionale independente de certificare: LCC International.

”În mod constant, în aceşti 20 de ani, calitatea serviciilor Orange a reprezentat cea mai importantă garanţie pentru clienţii noştri. Certificările pe care reţeaua Orange le-a primit de-a lungul timpului sunt o dovadă în plus a angajamentului şi profesionalismului unei echipe de experţi dedicate conectării clienţilor cu tot ceea ce e important pentru ei. Vom menţine acelaşi ritm susţinut al investiţiilor si al atenţiei acordate performanţei şi dezvoltării reţelei Orange, astfel încât să continue să fie un motor al inovaţiei într-o lume interconectată.” a declarat Ştefan Slavnicu (foto), Chief Technical Officer în cadrul Orange România.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0