Piraeus Bank România lansează primul serviciu care permite achiziţionarea  produselor bancare online

Piraeus Bank România lansează primul serviciu care permite achiziţionarea produselor bancare online

La jumătatea lunii iunie, Piraeus Bank România lansează prima PLATFORMĂ DE VÂNZARE DE PRODUSE BANCARE PRIN INTERMEDIUL UNEI INTERACŢIUNI VIDEO ŞI AUDIO din România – Piraeus LiveShop. Prin intermediul platformei clienţii pot intra direct în legătură video cu un reprezentant al băncii, în vederea achiziţionării de produse bancare.

Domeniul www.piraeusliveshop.ro va putea fi accesat de pe orice dispozitiv inteligent, cu o conexiune stabilă la internet şi dotat cu microfon şi cameră video: desktop, laptop, tabletă, telefon mobil.

Trăim într-o lume guvernată de tehnologie, de viteză şi de eficientă. Credem că sistemul bancar trebuie să se alinieze acestor realităţi şi să răspundă aşteptărilor clienţilor săi. Banca viitorului este, în viziunea noastră, capabilă să integreze soluţii tehnologice de ultimă generaţie, care să asigure confort şi timp scurt de răspuns. Serviciul pe care îl lansăm astăzi răspunde provocărilor epocii digitale, în care totul este la un click distanţă”, a declarat Mădălina Teodorescu, Director General Adjunct Piraeus Bank România.

Serviciul se adresează celor care preferă achiziţiile online, care vor să evite timpul petrecut în trafic pentru a ajunge la o unitate bancară. Aceştia pot accesa domeniul www.piraeusliveshop.ro de oriunde, în interiorul unui program de lucru prelungit ( luni-vineri 9-21 şi sâmbătă 10-15) faţă de cel tradiţional, al unei sucursale. În plus, clientul are posibilitatea de a face o programare pentru o sesiune de consiliere video, având astfel prioritate în preluarea apelului. Etapa semnării documentelor a fost şi ea regândită, astfel încât să se poată desfăşura în orice locaţie solicitată de către client.

Produsele disponibile în acest moment pe noua platformă digitală sunt: credite de nevoi personale, carduri de credit şi pachete de încasare a salariului într-un cont bancar. În funcţie de tipul de produs ales, durata unui apel video cu achiziţie de produs poate dura aproximativ 20 de minute. Proiectul se adresează momentan persoanelor fizice, urmând ca în faza următoare să fie introduse şi produsele aferente IMM.

Platforma este uşor de utillizat, având o interfaţă prietenoasă şi un timp de răspuns foarte scurt. Clientul introduce informaţii cu caracter general în pagina de start, verifică setările camerei video şi ale microfonului dispozitivului de pe care s-a conectat şi poate intra în legătură cu un reprezentant al băncii, care îi va oferi asistenţă. Prezentarea produselor bancare este făcută astfel într-un mod inedit, care permite vizualizarea, compararea şi analizarea tuturor beneficiilor produselor de care clientul este interesat.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0