Primul ghid AgroTrends “Ce profit aduce cultura roșiei în România” a fost lansat cu sprijinul Patria Bank

Primul ghid AgroTrends “Ce profit aduce cultura roșiei în România” a fost lansat cu sprijinul Patria Bank

Agenția TMT PR, cu sustinerea Patria Bank, a lansat primul material din seria AgroTrends “Ce profit aduce cultura roșiei în România” dedicat culturii autohtone de tomate, un ghid util ce ofera o analiză completă a acestui domeniu de activitate.

“Ne bucurăm să fim partener în proiectul TMT, atât de apropiat obiectivului Patria Bank de a fi aproape de producatorii agricoli. Finanţarea şi susţinerea agriculturii româneşti reprezintă o prioritate strategică pentru noi, Patria Bank oferind fermierilor soluţii de finanţare pornind de la o evaluare personalizată a nevoilor şi estimarea producţiei reale. Suntem alături de ei in comunităţile locale, le inţelegem nevoile şi, dincolo de hârtii, ne uităm la experienţa şi priceperea oamenilor din spatele cifrelor” a precizat Bogdan Alexandrescu, directorul Directei Agro în cadrul Patria Bank, partenerul primei ediţii a AGROtrends.

“Agrotrends este un concept unic dedicat fermierilor din România, o o bancă digitală de informații ce conține analize, studii și ghiduri gratuite și pune accent pe oportunităţile oferite de piaţa internă şi europeană, analiza trendurilor de consum şi evidenţierea veniturilor ce se pot genera din astfel de afaceri. Este şi un ambiţios proiect educaţional prin care echipa de experţi din spatele scenei îşi propune să aducă mai multă putere prin cunoaștere în mâna fermierilor” a precizat Mirela Scarlat, fondator TMT PR.

Ghidurile AGROtrends, reuşesc să aducă cu succes pe piaţa agro din România cele mai noi şi utile informaţii dedicate producătorilor români, furnizorilor de produse şi servicii pentru aceste două sectoare, dar şi consumatorilor finali. Informaţiile se prezintă cititorilor sub forma unor ghiduri pentru producători care sunt, în acelaşi timp, instrumente eficiente de content marketing. Atât tinerii fermieri, cât şi cei cu experienţă vor găsi în paginile ghidurilor AGROtrends cele mai noi concepte tehnice şi de vânzări, precum şi informaţii actualizate despre trendurile actuale de consum. Obiectivul principal al proiectului AGROtrends este acela de a deveni un spijin real în activitatea fermierilor români.

La realizarea ghidurilor AGROtrends sunt utilizate informaţii furnizate de institutele de cercetare de profil din România, Institutul Național de Statistică (INS), Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR), Universitatea de Studii Agricole și Medicină Veterinară (USAMV), Academia de Științe Agricole și Silvice (ASAS), Asociația Administratorilor de Piețe din România (AAPR), Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) şi Directoratul General pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală (DG AGRI).

Pentru a veni în sprijinul producătorilor autohtoni de tomate, ghidul dedicate tomatelor cuprinde cele mai noi date din piață (furnizate de Eurostat, DG Agri, INS, MADR), o analiză a pieței tomatelor şi a soiurilor disponibile în România, date despre cultivarea acestora şi calendarul lucrărilor, informaţii nutriţionale sau noutăţi tehnologice ale domeniului.

Puteţi afla mai multe detalii despre cultura tomatelor în România şi să descărcaţi ghidul “Ce profit aduce cultura roșiei în România” din site-ul proiectului – www.agrotrends.ro – unde acesta este disponibil gratuit.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0