Noul showroom EvoMag – un „punct de încredere” pe harta businessului propriu

Mihai Patrascu, CEO evoMAGAstăzi, compania Evolution Prest Systems, deţinătorul brandului EvoMag, a ieşit pentru prima dată „la rampă”, în faţa presei de specialitate, cu ocazia inaugurării noului său showroom din b-dul Mihai Bravu din Bucureşti.

„Am făcut eforturi considerabile să devenim vizibili şi în mediul offline. După o investiţie de peste 100.000 euro, putem primi şi deservi clientela în noua locaţie, care dispune de 200 de metri patrati, de aproape 3 ori mai mare decat cel anterior,  si de un depozit de 1.000 de metri patrati, de 5 ori mai mare decat cel vechi. Acest showroom este un punct de încredere pe care clienţii îl câştigă astfel în relaţia cu noi”, a spus Mihai Pătraşcu (foto), directorul general al Evolution Prest Systems.

Potrivit explicaţiilor oficialului EvoMag, evoluţia companiei a fost una constant pozitivă. Numai în ultimul an, creşterea vânzărilor a fost de 35%, a numărului de clienţi – 30% şi a nnumărului de angajaţi – 20%.

„Vom încheia acest an cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro. Creşterea s-a datorat diversificării portofoliului-ofertă (electrocasnice, produse de igienă personală, produse pentru nou-născuţi şi mămici!), dar şi avansului numărului de clienţi”, a adăugat Mihai Pătraşcu.

Potrivit oficialului companiei, vânzările online de produse IT ale EvoMag.ro  reprezintă 7% din cifra globală de vânzări în mediul virtual a industriei IT din România. Structura vânzărilor EvoMag.ro la capitolul electronice şi produse IT cuprinde terminale portabile (35%), componente PC (19%), soluţii mobile (9%), imprimante (7,5%) şi sisteme PC (3,5%).

Compania a înţeles beneficiile facilităţile oferite de bănci sistemului de achiziţii cu cardul şi cu plata în rate fără dobândă, stabilind parteneriate cu majoritatea acestora )Credit Europe Bank, garantiBank, Raiffeisenbank etc). „Plata cu cardul în cazul magazinului online electroIT EvoMag.ro a crescut la 5%, de la 3% anul trecut, evoluţia fiind influenţată pozitiv de facilităţile acordate de bănci posesorilor de carduri, de site-urile de cupoane reduceri şi de campaniile ce oferă reduceri la achiziţia cu plata online”, a mai spus Mihai Pătraşcu.

Comenzile se fac online, plata – cu cardul, online, sau la livrare – în numerar. Publicul nu s-a familiarizat cu plata la domiciliu cu cardul pe aparate POS mobile, iar valoarea medie a unei comenzi a ajuns la un prag de 1.000 lei/persoană. EvoMag.ro vrea creşteri similare, de 30%, şi pentru anul următor, lucuru fezabil pentru atenţia şi străduinţa probată până acum.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0