QUALITANCE îl numește CEO pe Mike Parsons

QUALITANCE îl numește CEO pe Mike Parsons

QUALITANCE, companie internațională de inovație, tehnologie și inteligență artificială, fondată în România, numește astăzi un nou CEO, pe Mike Parsons, ca parte a strategiei de extindere globală a companiei. Fondatorii QUALITANCE îi încredințează lui Mike Parsons noul rol după 4 ani de activitate ca director de inovație, în care și-a adus contribuția la cea mai importantă etapă de reinventare și dezvoltare a companiei. În noua structură de management, Ioan Iacob și Radu Constantinescu rămân activi în Consiliul de Administrație, iar Radu Constantinescu va fi directorul general adjunct al companiei.

La intersecția dintre Silicon Valley și Madison Avenue, Mike vine cu o experiență valoroasă în tehnologie, design thinking, inovație, marketing, advertising, consumer engagement transpuse într-o activitate excepțională de peste 20 de ani, derulată pe 3 continente. Mike Parsons s-a alăturat echipei în 2016, după ce start-up-ul său de experience design și storytelling, LaunchPodium, a fost achiziționat de către QUALITANCE. În cei 4 ani de activitate în QUALITANCE, Mike a avut un impact major asupra identității companiei, dezvoltând linia de business de inovație, sprijinind compania în crearea propriilor metodologii și framework-uri de lucru, făcând parte din echipa care a câștigat și a derulat cele mai mari proiecte de acest tip pentru clienți din top Fortune 500, precum IKEA și Virgin. Anul trecut, Mike a fost catalizatorul extinderii internaționale a companiei, prin dezvoltarea subsidiarelor din Australia și SUA, care au îmbunătățit cu 20% cifra de afaceri a liniei de technology innovation și au extins portofoliul companiei cu brand-uri de renume ca Johnson&Johnson, NewsCorp, Ford și Breville.

Anterior QUALITANCE, Mike a derulat în Silicon Valley proiecte de inovație importante pentru companii mari precum General Electric, Wells Fargo și Nike. Având un profil plurivalent, Mike a excelat inclusiv în advertising, conducând McCann în San Francisco, respectiv Tribal DDB în Amsterdam și Londra, și câștigând numeroase premii de calibru, precum DA&D Pencils, Cannes Lions, Effie, TED pentru proiecte digitale create pentru Xbox, Halo, HP, Philips Consumer Electronics, VW, Hasbro și KLM.

“În etapa Business 5.0, în care construim și scalăm business-uri digitale, axându-ne pe dezvoltarea rapidă de soluții digitale –  ajungând de la 0 la MVP în 10 săptămâni – în care includem componente de strategie, product design, psihologie comportamentală, growth marketing și experience design, considerăm că Mike este liderul cel mai în măsură să conducă acest model de business la nivel internațional. Experiența lui profesională pe 3 continente, în arii definitorii pentru transformarea digitală, ne va ajuta să ne reînnoim și să ne îndeplinim misiunea de companie globală de tehnologie și inovație“, declară Ioan Iacob, cofondator QUALITANCE.

„Totodată, avem convingerea că Mike va realiza cu succes planul strategic de dezvoltare în direcția creșterii structurii actuale și a extinderii internaționale asumate atât față de investitori, cât și față de echipă”, adaugă Radu Constantinescu, cofondator QUALITANCE.

 “Pasiunea mea este să creez produse noi pe care clienții le îndrăgesc și care ajută companiile să prospere. Absolut necesar în această pasiune este să lucrez cu echipe cu ADN digital, iar în QUALITANCE am găsit echipa ideală. Pentru mine, este extrem de important momentul în care pornesc în noul rol, cu atât mai mult cu cât, în această perioadă dificilă, societatea și mediul de business au mare nevoie de rezolvări digitale rapide. Am încredere în tehnologiile, framework-urile și metodologiile pe care QUALITANCE le-a construit pentru a ajuta companiile să-și transfere în mediul digital interacțiunile esențiale la nivel de business, produs și organizație. Sunt absolut încântat că am ocazia să susțin atât clienții, cât și echipa QUALITANCE în îndeplinirea acestei misiuni la scară globală”, declară Mike Parsons, CEO QUALITANCE.

QUALITANCE a încheiat anul fiscal 2019 cu cifra de afaceri consolidată la nivel de grup de 51,53 milioane lei. Linia de business de technology innovation a adus venituri totale de 16.92 milioane lei, din care 20% au fost generate de cele două subsidiare – QUALITANCE Australia și QUALITANCE US. În decembrie 2019, compania a atras o finanțare de 1.5 milioane de euro în urma unui plasament privat de obligațiuni corporative, care din martie 2020 se tranzacționează la Bursa de Valori București.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0