Raiffeisen Bank – 660.000 de clienţi au optat pentru Internet Banking

banci24

Raiffeisen Bank are aproximativ 660.000 de clienţi pentru serviciul Raiffeisen Online, iar numărul de tranzacţii realizate pe internet a depăşit 1,77 de milioane. Banca a înregistrat o creştere cu 30% a numărului de clienţi în 2012.

Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking în 2005, iar în 2012 Raiffeisen Online a fost relansat cu un nou design şi funcţionalităţi îmbunătăţite, fiind prima platformă din România care personalizează interacţiunea cu clienţii, conform situaţiei din conturile lor.

„Strategia Raiffeisen Bank de a oferi mai multe canale de acces la conturile clienţilor (reţeaua de unităţi, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) s-a dovedit a fi una câştigătoare. Serviciul Raiffeisen Online e foarte solicitat şi apreciat de clienţii noştri, iar banca înregistrează rezultate foarte bune an de an”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienţi Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank a fost recompensată cu premii importante de către revista eFinance pentru dezvoltarea serviciului de internet banking şi mobile banking în 2012: banca are cei mai mulţi utilizatori de internet banking – 660.000, cel mai mare număr de persoane fizice care folosesc Raiffeisen Online – 597.500 şi a înregistrat cele mai bune rezultate ale serviciului de mobile banking. Raiffeisen Bank a cunoscut o creştere importantă atât în ceea ce priveşte numărul de clienţi (numărul de clienţi persoane fizice a crescut cu aprox 31%), cât şi din punctul de vedere al volumelor tranzacţionate (pentru clienţii persoane fizice valoarea tranzacţiilor s-a dublat).

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0