Raiffeisen Bank face un pas decisiv spre digitalizarea serviciilor sale

Raiffeisen Bank face un pas decisiv spre digitalizarea serviciilor sale

Raiffeisen Bank îşi continuă strategia de digitalizare şi îşi încurajează clienţii, persoane fizice şi juridice, să-şi facă tranzacţiile sigur şi rapid, prin canalele puse la dispoziţie: Raiffeisen Online, Smart Mobile, ATM-uri, MFM-uri, echipamente depunere multivaluta etc. Din 17 ianuarie 2022, pentru IMM-uri şi 1 februarie 2022, pentru persoane fizice aproape întreaga reţea de unităţi a Raiffeisen Bank va opera fără casierii. Banca va mai păstra casierii în câteva dintre unităţile sale, urmând ca doar în aceste agenţii să fie făcute operaţiuni cu numerar, în mod excepţional, pentru plata ratelor la credite. Lista cu agenţiile băncii care mai fac operaţiuni cu numerar o găsiţi: https://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/in-sprijinul-tau/informatii-utile/documente/.

Contextul pandemiei COVID-19 a accelerat multe proiecte de digitalizare şi a presupus implementarea rapidă a soluţiilor pentru operaţiuni fără numerar, nu doar în industria bancară. Soluţiile digitale Raiffeisen Bank, inclusiv pentru nevoile uzuale de numerar ale clienţilor, sunt accesibile prin reţelele de maşini ale băncii, mult mai mari numeric decât reţeaua de unităţi, cu disponibilitate, în mare parte, 24/7. Aceste echipamente (MFM/ATM, colectare etc) sunt mai eficiente, pentru că permit efectuarea operaţiunilor într-un timp mult mai scurt, faţă de casieriile clasice.

“Pandemia a însemnat, pe lângă multe altele, şi o deschidere mai mare din partea clienţilor faţă de soluţii digitale, lucru care ne-a încurajat să adaptăm în consecinţă şi soluţiile noastre pentru numerar, degrevând astfel agenţiile de o muncă repetitivă, cum e cea de casierie. Astfel, colegii noştri din unităţi vor putea dedica mai mult timp interacţiunilor cu valoare adăugată pentru clienţi, fiind la dispoziţia lor atât pentru consultanta legată de serviciile digitale ale băncii, cât şi pentru produsele de creditare, de economisire sau investiţii”, a spus Monica Udrescu, director Canale de Vânzare cu Interacţiune Umană la Raiffeisen Bank.
Operaţiunile cu numerar care se efectuau la casierie vor putea fi făcute pe maşini multifuncţionale sau vor avea soluţii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare, echipamente depunere multivaluta). Fiecare angajat al băncii va fi gata să asiste clienţii pentru a învăţa să utilizeze eficient toate canalele alternative de plată (ATM/MFM, Raiffeisen Online, Smart Mobile).

Ce operaţiuni se pot face la un MFM Raiffeisen Bank?

  • Depunere şi retragere de numerar în şi din conturile proprii;
  • Depunere în contul unui terţ;
  • Plata ratelor;
  • Plata facturi;
  • Depunere lei în contul terţilor (clienţi Raiffeisen Bank);
  • Operaţiuni de schimb valutar (euro/USD în lei);
  • Mini-extras de cont;
  • Interogare sold;
  • Schimbare PIN;
  • Deblocare PIN.

Informaţii despre reţeaua de 50 de echipamente depunere multivalută (permit efectuarea de depuneri consistente de numerar, specifice modelului de afaceri al persoanelor juridicepot fi găsite la https://www.raiffeisen.ro/corporatii/in-sprijinul-dumneavoastra/documente-utile/. Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piaţa bancară din România şi peste 2,22 milioane de clienţi, persoane fizice şi juridice. Numărul clienţilor digitali ai băncii a depăşit 1 milion la finalul lunii septembrie 2021. Banca are peste 4.600 de angajaţi, 300 de agenţii în toată ţara, 660 de ATM-uri, 455 de maşini multifuncţionale (MFM-uri, din care 108 sunt şi pentru lei şi pentru euro şi o reţea de peste 25.600 de POS-uri.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0