Raiffeisen Bank România facilitează procesul de actualizare a datelor personale prin tehnologia de recunoaștere a imaginii, prin aplicația Smart Mobile

Raiffeisen Bank România facilitează procesul de actualizare a datelor personale prin tehnologia de recunoaștere a imaginii, prin aplicația Smart Mobile

Raiffeisen Bank România continuă dezvoltarea digitală a portofoliului de servicii prin introducerea unei noi funcționalități importante destinată clienților persoane fizice în aplicația de mobile banking, Smart Mobile. Soluția permite actualizarea datelor personale printr-un proces simplificat, iar clienții care și-au reînnoit cartea de identitate pot acum realiza actualizarea prin simpla fotografiere a actului de identitate

Inițiativa Raiffeisen Bank adresează necesitatea legală de actualizare periodică a datelor de identificare ale clienților, un proces esențial pentru menținerea siguranței și conformității în sistemul bancar. Banca a implementat această funcționalitate pentru a oferi o metodă comodă și accesibilă clienților săi, care acum pot actualiza datele personale direct din aplicația Smart Mobile, fără a fi nevoie să mai viziteze o agenție bancară. 

În mai puțin de o lună de la lansare, aproximativ 5.000 de clienți au utilizat-o deja pentru a-și actualiza datele prin aplicația Smart Mobile. Noul proces acoperă clienții cetățeni români care au carte de identitate emisă în România și îndeplinesc  criteriile de eligibilitate stabilite de bancă.

”Această nouă funcționalitate din Smart Mobile este un alt pas spre simplificarea proceselor bancare, care consolidează în același timp securitatea și confidențialitatea informațiilor clienților și facilitează conformarea cu cerințele legale. Îmbunătățim constant experiența digitală pentru clienții noștri prin introducerea de noi tehnologii avansate și sigure, pentru ca bankingul de zi cu zi să răspundă nevoilor lor într-un mod cât mai confortabil și eficient”, a declarat Cătălin Chirieac, Digital Banking Services Manager, Raiffeisen Bank România.

Aplicația Smart Mobile a fost lansată în urmă cu  5 ani și reușește astăzi să acopere multe dintre nevoile clienților, beneficiind constant de noi dezvoltări. Astfel, numai în 2023 a fost introdusă o întreagă serie de noi opțiuni, precum rambursarea anticipată a creditelor, încheierea contractului pentru fonduri de investiții și modificarea limitelor de tranzacționare a cardurilor direct în aplicație.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0