Raiffeisen Bank simplifica semnificativ procesul de acordare a creditelor

Raiffeisen Bank simplifica semnificativ procesul de acordare a creditelor

Raiffeisen Bank a lansat campania “Credite la un act distanţă”, simplificând semnificativ procesul de analiză şi de acordare a creditului de nevoi personale negarantat şi a cardului de credit. În baza protocolului semnat între Asociaţia Romană a Băncilor şi ANAF, toate verificările legate de veniturile salariale ale unui solicitant de credit sunt realizate integral automat, fără a mai fi necesară prezentarea unei adeverinţei de salariu. Aceste verificări realizate în timp real, pe baza unui acord semnat de client, contribuie la scurtarea timpului de răspuns al băncii către client şi scuteşte companiile angajatoare de procesul de emitere a adeverinţelor salariale.
“Este vorba despre un proiect iniţiat de Asociaţia Română a Băncilor, susţinut de Raiffeisen Bank pe parcursul ultimilor doi ani şi în urma căruia am reuşit să ne integrăm cu baza de date ANAF. Nu a fost tocmai uşor, am trecut prin schimbări legislative, am avut multe întâlniri cu specialişti din Ministerul de Finanţe, ANAF şi ai mai multor bănci din cadrul Comisiei Antifrauda de la ARB. Este un proiect complex care nu ar fi fost posibil fără participarea şi profesionalismul de care au dat dovadă toţi cei implicaţi. Aceasta simplificare a acordării creditelor negarantate implementată de Raiffeisen Bank – “Credite la un act distana” – aduce beneficii clienţilor noştri, dar este un pas important pentru întreg procesul de creditare din România” a declarat Mihai Rauţă, Director Executiv  Risc Retail.
“Acest nou flux în creditare introdus pentru client face parte din strategia băncii de a-şi eficientiza operaţiunile şi de a găsi noi soluţii pentru a îmbunătăţi experienta clienţilor în relaţia cu banca. În acest caz, simplificarea documentaţiei solicitate la acordarea unui credit negarantat contribuie la reducerea birocraţiei şi răspunde unei nevoi a clienţilor de a obţine creditul repede” a spus Cătălin Munteanu, Director Executiv, Aria Persoane Fizice.
Aceasta integrare cu baza de date a ANAF disponibilă pentru sistemul bancar românesc şi implementată într-o perioadă scurtă de Raiffeisen Bank este o soluţie inovatoare de comunicare cu aurtoritatile fiscale care a fost implementată doar în alte câteva ţări europene (de ex. Bulgaria, Slovacia).
Este un prim pas important în simplificarea proceselor bancare utilizând baze de date şi soluţii integrate în colaborare cu autorităţile naţionale, iar lucrurile vor continua în aşa fel încât să conducă la decizii mai rapide, mai simple şi la costuri mai mici pentru populaţie, companii şi bănci.
Raiffeisen Bank deserveşte aproximativ 2 milioane de clienţi persoane fizice, 100.000 IMM-uri şi 7.700 de companii. Reţeaua teritorială a Raiffeisen Bank numără 527 de unităţi, peste 1.100 de ATM-uri şi aproximativ 13.000 de EPOS-uri.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0