Raiffeisen Leasing sprijină clienţii în contextul pandemiei COVID-19

Raiffeisen Leasing sprijină clienţii în contextul pandemiei COVID-19

Raiffeisen Leasing vine în sprijinul clienţilor afectaţi de pandemia COVID 19. Clienţii au posibilitatea de a opta pentru o perioadă de graţie de până la 3 luni pentru plata capitalului, plus 3 luni de prelungire a perioadei contractului de leasing.
„ Suntem pregătiţi la nivel strategic şi operaţional să fim alături de clienţii noştri prin măsuri de suport rapide şi flexibile pentru nevoile provocate de pandemia COVID-19. Discutam cu fiecare client din domeniile de activitate afectate pentru a înţelege situaţia cu care se confruntă şi stabilim împreună în ce maniera îi putem sprijini.
Este o perioadă în care cu toţii avem nevoie de veşti bune şi optimism şi ne dorim ca prin măsurile luate să aducem un plus de confort clienţilor în relaţia cu Raiffeisen Leasing şi să îi asigurăm că suntem alături de ei pentru a-i ajuta să depăşească provocările actuale” a declarat Bob De Man, CEO Raiffeisen Leasing.
Raiffeisen Leasing adresează clienţilor rugămintea de a utiliza cu prioritate serviciul de semnătură electronică în relaţia cu compania, pus la dispoziţia clienţilor din anul 2019, care permite generarea unei semnături electronice calificate cu valoare legală şi care are efectul juridic echivalent al unei semnături olografe.
Procedura se efectuează integral online, fără hârtie, pe o platformă securizată şi certificata şi durează în jur de două minute. Soluţia de semnătură electronică la distanţă este certificata QSCD, în conformitate cu Regulamentul eIDAS.
Raiffeisen Leasing susţine, de asemenea, recomandările Raiffeisen Bank pentru utilizarea de către clienţi a aplicaţiilor de mobile şi online banking în această perioadă, limitarea pe cât posibil a vizitelor în agenţii, doar în cazuri de maximă necesitate, şi respectarea regulilor publicate de autorităţi privind distanţa faţă de alte persoane, precum şi numărul de persoane care să se afle într-o încăpere.
Activitatea angajaţilor companiei şi asistenta acordată clienţilor se efectuează în condiţii de maximă siguranţă pentru securitatea şi sănătatea acestora şi pentru prevenirea răspândirii virusului.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0