Rebranding la Banca Transilvania cu schimbare de siglă

Rebranding la Banca Transilvania cu schimbare de siglă

Banca Transilvania are o nouă siglă, pe o paletă cromatică de galben, roşu şi albastru ca nou limbaj al acestei instituţii bancare, se arată într-un comunicat. Specialiştii în comunicare au mers pe noua formulă ca simbol al spiritului antreprenorial din România.
Nouă identitate de brand “exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică”, mai precizează specialiştii băncii. Acesta este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003.

BT a păstrat în cadrul identităţii de brand câteva elemente precum scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care oferă “un mod prietenos de a transmite informaţii”, se mai arată în comunicat.

ciorcila

Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare şi de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească şi campion local, care susţine cu respect, pasiune şi idei noi spiritul antreprenorial românesc şi vise care se transformă în realizări”, susţine Horia Ciorcilă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Băncii Transilvania.

Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient, companie românească dedicată consultanţei în strategie şi design de brand. Rebrandingul a avut loc atât la nivelul băncii, cât şi al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Povestea brandului Banca Transilvania a început acum 22 de ani, în Cluj-Napoca, cu o echipă formată din 13 persoane. Acum, BT este una dintre cele mai mari bănci din România, cu activitate organizată pe trei linii de afaceri: Corporate, IMM şi Retail.

Banca Transilvania are peste 7.300 de angajaţi şi peste 2,2 milioane de clienţi. Media de vârstă a angajaţilor este de 34 de ani, iar pentru aproximativ 1.600 dintre aceştia, BT este primul loc de muncă.

Banca Transilvania rămâne, ca poziţionare, Banca Oamenilor Întreprinzători: 1 din 3 antreprenori care încep o afacere aleg BT, se mai arată în comunicatul remis mass-media.

Arhitectura de brand BT cuprinde peste 20 de sub-branduri: ale companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania, branduri de produse şi servicii, fundaţii, competiţii sportive, cafenea bancară şi sub-branduri pentru evenimente de shopping bancar.

Banca Transilvania se află în Top 100 cele mai puternice branduri româneşti 2016, pe poziţia 22, în urcare cu 20 de locuri faţă de anul trecut, conform unui clasament publicat recent de revista BIZ şi citat de BT în comunicat.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0