Redescoperă Visa: binecunoscuta marcă Visa are o nouă imagine de brand

Redescoperă Visa: binecunoscuta marcă Visa are o nouă imagine de brand

  • Transformarea multianuală a brandului scoate în evidență puterea rețelei globale fiabile Visa, facilitând fluidizarea fuxurilor monetare moderne și extinderea accesului economic

 Odată cu invitația de a ‘Redescoperi Visa‘ (Meet Visa), compania globală de tehnologie de plată anunță astăzi faza inițială a procesului de transformare a brandului care pune în evidență diversele capabilități ale rețelei sale și angajamentul de a facilita incluziunea economică în întreaga lumea. Perfect aliniată la strategia de afaceri a companiei, această fază include startul unei campanii de marketing dinamice la nivel global și prezentarea în avanpremieră a imaginii modernizate a renumitei mărci Visa.

Acum mai bine de 60 de ani, când s-a fondat Visa, puțini erau cei care își puteau imagina o lume fără numerar și cecuri. Viziunea de la care a pornit Visa, și anume aceea de a introduce o monedă mai sigură, mai fiabilă și mai convenabilă în format digital, a început cu o simplă întrebare: cum ar fi dacă banii ar exista numai sub formă electronică? Astăzi, Visa continuă să anticipeze viitorul comerțului electronic, oferind acces prin rețeaua sa globală sigură care deservește pe oricine, oriunde.

„Oamenii au sentimentul că știu ce înseamnă Visa. Consumatorii și companiile au încredere în puterea celor patru litere și o simt de fiecare dată când deschid portofelul, plătesc la un comerciant, intră într-un magazin sau finalizează o tranzacție online. Ceea ce nu pot vedea este modul în care funcționează cele patru litere în cea mai dinamică rețea de oameni, parteneriate și produse,” a declarat Lynne Biggar, Vicepreședinte Executiv și Director Marketing Global în cadrul Visa. „Dorim că ne asigurăm că Visa nu este percepută doar ca o companie de carduri, ci este considerată o rețea fiabilă care contribuie la progresul comerțului.”

Pe măsură ce Visa continuă să influențeze modul în care se fac plățile fizice sau digitale cu carduri de credit sau debit, se poziționează tot mai mult în centrul eforturilor de fluidizare a fluxurilor monetare. Având ca obiectiv accesul la incluziunea economică, rețeaua Visa conectează 3,6 miliarde de conturi financiare, peste 70 de milioane de locații comerciale, zeci de mii de parteneri și facilitează tranzacții cu un volum total de peste 11.000 de miliarde USD anual. Doar în ultimii cinci ani, Visa a investit 9 miliarde USD în tehnologie, cu scopul de a transforma viitorul comerțului, oferind o gamă diversificată de produse, servicii și beneficii.[1] Rețeaua Visa permite contractorilor independenți să fie plătiți în timp real, facilitează plățile între persoane fizice care pot trimite și primi bani între miliarde de carduri și conturi în întreaga lume și simplifică efectuarea plăților transfrontaliere de către marile corporații, acestea fiind doar câteva exemple reprezentative.

Pentru a ilustra varietatea capabilităților Visa, printre elementele inițiale ale transformării brandului Visa se află:

Pe parcursul anului 2021, noua identitate de marcă Visa va deveni vizibilă în toate cele peste 200 de țări și teritorii în care activează Visa, ilustrând principalele puncte ale strategiei de afaceri a companiei care vizează:

  • Plăți efectuate de consumatori, cu accent pe extinderea accesului și migrarea spre plățile digitale a celor 17.000 de miliarde USD cheltuiți în numerar și cecuri la nivel global.
  • Noi fluxuri de plăți, inclusiv plăți transfrontaliere între persoane fizice și o gamă de servicii cu valoare adăugată care ajută companiile de orice dimensiune să se adapteze la contextul actual, să identifice noi oportunități de creștere și să susțină misiunea noastră de a transforma Visa în cea mai sigură, rezilientă și fiabilă rețea.
  • O diversitate de oferte și soluții prin parteneriate active cu fintech-uri și brand-uri consacrate, relații cu autoritățile publice din întreaga lume și tehnologie inovatoare construită pentru viitor.

„Suprindem ambiția îndrăzneață pe care o urmărește Visa cu această transformare a mărcii, ca o modalitate de a exprima ceea ce reprezentăm și ceea ne dorim să devenim,” a continuat Biggar. „Lumea se redeschide și apar tot mai multe modalități de circulația a banilor, prin urmare este cel mai potrivit moment să facem cunoscute eforturile pe care le depunem și impactul pe care îl poate avea o companie implicată la nivel social, precum Visa, astfel încât să ajute oamenii, companiile și economiile să prospere.”

[1] Analiza financiară Visa 2020

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0