Renault România a lansat oficial noul Mégane

business1

Renault România a lansat oficial pentru presa din România noua gamă Mégane, în cadrul unui eveniment centrat pe ideea „Practical gets beautiful”. Prezentarea noilor modele a fost completată de lansarea proiectului Renault Store, un nou concept de showroom, mai modern şi mai eficient.

”Renault s-a schimbat şi continuă să evolueze. Povestea a început în 2009, odată cu definirea noii viziuni de marcă, ce poartă semnătura «Drive the Change». Una din axele principale ale acestei viziuni este noua strategie de design, al cărei limbaj stilistic se articulează în jurul universului emoţional: simplu şi senzual. Acum, este rândul Megane să adopte noua identitate de design, ceea ce potenţează capitalul de seducţie a modelului”, a declarat Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie.

Familia Mégane a adoptat noua identitate de marca Renault inaugurată de modelele Clio 4 şi Captur, prin elemente de design specifice. Partea frontală integrează în mod natural şi armonios sigla Renault supradimensionată, amplasată pe o suprafaţă glossy black, ce oferă modelelor un plus de dinamism şi expresivitate.

Noile modele Mégane propun două versiuni de motorizări Energy, care au fost concepute acordând o atenție specială consumului redus, emisiilor scăzute de CO2 și nivelului de silențiozitate.

La capitolul motoare pe benzină, noul Energy TCe 130 are un consum redus cu 15% (mai mult de 1l/100km) față de generația anterioară, 1,4 TCe 130 CP. În segmentul diesel, Mégane propune eficientul Energy dCi 130, un grup motopropulsor rezultat din expertiza Renault în Formula 1, fiind unul dintre cele mai puternice motoare din categoria sa.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0